یک تحلیلگر: آیفون 5S (در واقع iOS 7) یک ویژگی برجسته نرم افزاری خواهد داشت

یک تحلیلگر: آیفون 5S (در واقع iOS 7) یک ویژگی برجسته نرم افزاری خواهد داشت
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 

 
 اچ تی سی، سونی و سامسونگ اسب های برنده خود را به میدان فرستاده اند و تا دو ماه دیگر کنفرانس Google I/O نیز احتمالا میزبان تک شاخ تیز روی گوگل/موتورولا خواهد بود. بنابراین حالا زمان خوبی است که تحلیلگران به سراغ اپل بروند.

جدیدترین خبر نه مربوط به آیفون 5S بلکه در اصل مربوط به نسخه بعدی iOS است و به نظر می رسد نگاه های خیره همه به اپل برای رو کردن ویژگی های نرم افزاری جدید، با ناامیدی روبرو نشود زیرا احتمالا یک ویژگی برجسته و کُشنده برای رقبا در کار خواهد بود.

خانم کتی هوبرتی از بنگاه خدمات مالی مورگن استنلی که این خبر را داده، می تواند منبع نسبتاً موثقی باشد زیرا او اخیرا با پیتر اوپنهایمر (مدیر ارشد مالی اپل) دیدار داشته و حدس بزنید چه؟ او می گوید: «اپل امسال "با یک ویژگی برجسته که سیل مصرف کنندگان را به سمت iOS جاری خواهد کرد" همه را غافلگیر می کند.»

او می گوید این ویژگی جدید همزمان با معرفی و عرضه آیفون 5S رونمایی خواهد شد ولی در عین حال، با گفتن اینکه این ویژگی «به تمام آن 500 میلیون کاربر اپل» ارزش افزوده ای را ارائه می کند، برای ما روشن ساخته که این قطعاً یک ویژگی نرم افزاری است.

با در نظر داشتن اینکه نسخه های S آیفون با تغییرات ظاهری همراه نیستند، اپل می تواند تمرکز بیشتری بر عملکرد سخت افزاری و نرم افزاری بگذارد و بنابراین، احتمال نرم افزاری بودن این ویژگی جدید بالا است.

ما هم مثل شما منتظر هستیم تا ببینیم این "ویژگی برجسته" چه خواهد بود زیرا به کار بردن واژه "برجسته" از طرف یک تحلیلگر به معنای آن است که چیزی بسیار گیراتر و برجسته تر از آنچه در سال گذشته از اپل دیده بودیم، در کار است.

البته که تغییرات ظاهری در رابط کاربری iOS هم از طرف همه با آغوش باز پذیرفته می شوند ولی مسلماً چنین تغییری به تنهایی یک "ویژگی برجسته" نیست. پیش تر برای شما نوشتیم که بهبودهای حداقلی به جای خود خوب هستند، ولی هزار هزار از آنها هم نمی تواند جای یک ویژگی برجسته را بگیرد. آیا واقعا یک ویژگی برجسته برای iOS در راه است؟

منبع:نارنجی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 29 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر