"استیو بالمر" باشگاه بسکتبال NBA را خرید

"استیو بالمر" باشگاه بسکتبال NBA را خرید
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی


"استیو بالمر" باشگاه بسکتبال NBA را خرید


"استیو بالمر"(Steve Ballmer) مدیرعامل سابق مایکروسافت تیم انجمن ملی بسکتبال آمریکا(NBA) را به قیمت ۲ میلیارد دلار خرید.


به گزارش ایتنا از رایورز، "شِلی استرلینگ"(Shelly Sterling) صاحب این تیم با انتشار بیانیه‌ای توضیح داد که بالمر با پرداخت ۲ میلیارد دلار این تیم ورزشی را از آن خود کرده است.

"استیو بالمر" قرارداد خرید این تیم ورزشی را هفته گذشته به امضا رساند که البته این مرکز همچنان به صورت فنی در اختیار خانم استرلینگ خواهد بود.

لازم به ذکر است که پس از اقدامات نژادپرستانه شوهر خانم استرلینگ و اخراج او، وی مدیریت این باشگاه ورزشی را برعهده گرفته است.

این اقدام بزرگ‌ترین واگذاری باشگاه بسکتبال NBA در تاریخ فعالیت‌های آن محسوب می‌شود.
رکورد قبلی برای خرید این باشگاه ورزشی مربوط به "میلواکی بوکس"(Milwuakee Bucks) می‌شود که پیش‌تر با پرداخت ۵۵۰ میلیون دلار باشگاه را خریده بود.

خانم استرلینگ در این خصوص گفت: «من بسیار خوشحال هستم که این واگذاری به استیو انجام می‌شود. ما بیش از ۳۳ سال زحمت کشیدیم تا بتوانیم NBA را به چنین باشگاهی تبدیل کنیم. یقین دارم که استیو تیم ما را به سطوح جدیدی از موفقیت می‌رساند.»


باید گفت که بالمر برای نشان دادن علاقه خود به باشگاه ورزشی NBA هیچ چیز را مخفی نکرده بود و از سال‌ها قبل به این مسئله علاقه‌مندی نشان می‌داد.

او سال قبل برای خرید تیم Sacramento Kings از زیرمجموعه‌های NBA اقدام کرد تا در نهایت آن را به شهر سیاتل که دفتر مرکزی مایکروسافت در آن واقع شده است، انتقال دهد که البته این مسئله با مخالفت باشگاه NBA مواجه شد.
البته بالمر این بار گفته است که قصد ندارد مکان باشگاه NBA را از موقعیت کنونی تغییر دهد.

او در این خصوص گفت: «من بسکتبال را دوست دارم، و با اطمینانی که نسبت به قدرت خود دارم، مطمئن هستم که این مسیر را با موفقیت به جلو هدایت می‌کند.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 13 خرداد 1393برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر