عینک گوگل همکار CNN شد

عینک گوگل همکار CNN شد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی


عینک گوگل همکار CNN شد


سی ان ان به اولین رسانه خبری مشهور جهان مبدل شده که قصد دارد با استفاده از امکانات عینک دیجیتال گوگل، عکس‌ها و فیلم‌های تهیه شده توسط مردم را جمع آوری کند.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از زد دی نت، در حالی که هم اکنون تنها سی هزار آمریکایی این عینک را خریداری کرده اند، سی ان ان به سرعت دست به کار شده و از این افراد خواسته تا به عنوان شهروند خبرنگار عمل کنند و تصاویر و فیلم‌های تهیه شده از رویدادهای مختلف را برای این شبکه خبری ارسال کنند.

این تصمیم در حالی اتخاذ شده که در مورد تاثیر استفاده از این عینک بر حریم شخصی افراد به خصوص در اماکن عمومی نگرانی های جدی وجود دارد. عینک مذکور فیلم برداری و عکاسی مخفیانه را از افراد ممکن می‌کند و لذا به سادگی قابل سوءاستفاده است.

سی ان ان در سال ۲۰۰۶ سرویس آی ریپورت را برای جمع آوری تصاویر و عکس های تهیه شده کاربران با استفاده از تلفن همراه و ... راه اندازی کرد و در آگوست سال ۲۰۱۱ تعداد کاربران ثبت شده این سرویس از مرز یک میلیون نفر گذشت.

iReport امروزه با آیفون، آندروید، ویندوز فون و گوشی‌های نوکیا سازگار شده و دهها شبکه تلویزیونی مشابه هم سرویس های دیگری را برای شهروند خبرنگاران در سراسر جهان راه اندازی کرده‌اند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 ارديبهشت 1393برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر