ساخت تی‌ شرتی که مانع کمر درد می شود (عکس)

ساخت تی‌ شرتی که مانع کمر درد می شود (عکس)
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

پژوهشگران تی شرتی ارائه کرده اند که بنا بر ادعای آنها می تواند کمر را در حالت ایستاده و صاف حفظ کرده و مانع از کمر درد شود. این تی شرت حاوی نوعی پانل های فشرده سازی است که برای عقب کشیدن بدن به حالت صحیح طراحی شده اند.محققان ادعا می کنند این پوشاک به عضلات کمک می کند در حالی که فرد نشسته است عضلاتش بیشتر کار کند و تنظیم شوند.به گفته کارشناسان کمر درد ناشی از داشتن عضلات شکمی ضعیف است.
 
 
عضلات شکمی آنهایی هستند که وقتی نشسته و یا ایستاده ایم بدن را صاف نگه دارند. اما اگر این عضلات ضعیف باشند بدن تمایل دارد، عضلات، تاندون، لیگامان و دیسک در کمر را بیش از اندازه بکشد که این امر موجب درد کمر می شود.این تی شرت جدید مانند یک آتل کمری عمل می کند: مانع از افتادن سرشانه ها به جلو شده و ستون فقرات را در تراز صحیح خود قرار می دهد.این کار فشار را از روی ماهیچه هایی بر می دارد که گردن را به سرشانه ها متصل می کند و می تواند سفت شده و موجب درد ناحیه کمر شود.

 این تی شرت در ناحیه وسط پانلی دارد که با حمایت از عضلات مرکزی کمر و شکم، مانع از قوز کردن می شود.  شرکت , Pelham & Strutt,تولید کننده این تیشرت مدعی است بهبود وضعیت و حالت کمر و بالاتنه می تواند تاثیر مهمی برای ناحیه پایین کمر نیز داشته باشد. این تی شرت از یک جنس ساخته شده است اما پانل های به کار رفته در آن در واقع بافت ضخیم تر و محکم تری هستند.این پوشاک نوین که طی دو سال تحقیق ساخته شده، در مدل مردانه با قیمت 50 پوند و در مدل زنانه با قیمت 49 پوند به بازار عرضه شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 15 اسفند 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر