معرفی سری جدید تلویزیون‌های 2014 توسط ال‌جی

معرفی سری جدید تلویزیون‌های 2014 توسط ال‌جی
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 معرفی سری جدید تلویزیون‌های 2014 توسط ال‌جی


تصاویر بی رقیب و ویژگی‌های فوق‌العاده در جدیدترین مدل‌ها
۱۱ مارس ۲۰۱۴- شرکت ال‌جی از جدیدترین خط تولید تلویزیون‌های ۲۰۱۴ برای ۶۸ مدل جدید شامل تلویزیون‌های Ultar HD با اندازه های ۴۹ تا ۱۰۵ اینج پرده برداری کرد. 

این پرتعدادترین مدل‌های یک محصول در معرفی این شرکت بوده است. این محصولات، شامل مدل جدید Ultra HD منحنی (Curve UHD) ۱۰۵ اینچی مدل‌های کوچکتر منحنی ۶۵، ۵۵ و ۴۹ اینچی ۴K می‌شود. 

به عنوان اولین کارخانه‌ای که تلویزیون Ultra HD ۸۴ اینچ را در سال ۲۰۱۲ به دنیا معرفی کرد، شرکت ال‌جی همواره درارائه مدل‌های Ultar HD و OLED پیشرو بوده است. 
برای سال ۲۰۱۴ ال‌جی برای اولین بار سیستم عامل هوشمند اینترنتی (Web OS Smart TV) را که در ژانویه امسال درنمایشگاه CES (Consumer Electronic Show) معرفی شده بود، دراین تلویزیون‌ها گنجانده است. 

شرکت ال‌جی انتظار دارد که این سیستم عامل به خاطر سادگی استفاده و باز بودن آن، شکل استاندارد جدیدی به بازار تلویزیون‎های هوشمند بدهد.

مدیر بخش لوازم صوتی تصویری ال‌جی، می گویند: ما کاملا مطمئن هستیم که مدل‌های فوق پیشرفته OLED و Ultra HD ، استاندارد جدیدی را در سال جاری تعیین خواهند کرد. 

وی افزود با تکنولوژی قوی صفحات نمایش‌ها شامل Ultra IPS و Cinema 3D وسادگی بدون رقیب سیستم عامل اینترنتی هوشمند(Web OS Smart TV)، ما خوشبین هستیم که در سال جاری همگان درصنعت تلویزیون، شرکت ال‌جی را دنبال خواهند کرد.

ورود به عصر ULTRA HD 
تلویزیون‌های Ultra HD شامل صفحات IPS هستند که قابلیت ارائه رنگ‌های بسیار دقیق و تصاویری با کیفیت فوق‌العاده با حداقل اعوجاج رنگ از هر نقطه دید هستد...جدیدترین مدل Ultra HD شرکت ال‌جی قابلیت تبدیل تصاویر HDو Ultra HD به کیفیت ۴K را نیز دارد.

تکنولوژی برتر Cinema ۳D طبیعی ترین تجربه تماشای فیلم‌های سه بعدی را در تلویزیون‌های ۴K ارائه می دهد که در تلویزیون‌های بزرگتر این پدیده نمایان‌تر و گیراتر است. 

تنظیم کننده ۳D، بیننده را قادر می‌سازد که تا میزان افکت سه بعدی تصاویر را نیز کنترل کند. لازم به ذکر است، تمام تلویزیون‌های Ultra HD مدل ۲۰۱۴ مجهز به موتور تبدیل کننده سه بعدی هستند.

برای اطمینان از دریافت بهترین صدا درآخرین مدل‌های تلویزیونی، شرکت ال‌جی با کمپانی Harmon Kardon، یکی از معتبرترین نام‌ها در صنعت صدا شریک شده است.
ترکیب سیستم جدید Ultra Surrand ال‌جی، به همراه تجربه Harmon Kardon با صدایی که هیچ گاه به این حد واقعی نبوده است، بیننده را هر چه بیشتر در صفحه تلویزیون غرق می کند.

قابلیت دسترسی هر چه بیشتر به برنامه‌های ۴K از ارجعیت‌های اصلی ال‌جی به عنوان یک پیشرو این صنعت بوده است. شرکت ال‌جی با مشارکت تهیه‌کنندگان محتوای این برنامه‌ها مثل FOX و Netflix از نزدیک با پخش کنندگان محلی، ماهواره‌ای و کابلی همکاری کرده تا هر چه بیشتر برنامه‌های ۴K را گسترش دهد.

ادامه پیش‌آهنگی در تلویزیون‌های OLED 
سری کامل تلویزیون‌های ۷۷، ۶۵ و ۵۵ اینچی OLED ، جایگاه ال‌جی را به عنوان پیش آهنگ در این شاخه، که انتظار می رود بیشترین رسد در کل صنعت تلویزیون را دارا باشد، حفظ کرده است.

ال‌جی هنجنان در حال بهبود کیفی و افزایش تعداد مدل‌های سری OLED خود در عین افزودن قابلیت‌های جهانی خطوط تولید خود می باشد.

قابلیت جدید eGallery نشان دهنده بسیار خوب رنگ‌های زنده و طبیعی تلویزیون‌های OLED ال‌جی است eGallery شامل ۱۵۰ اثر از معروفترین هنرمندان، تصاویر بی‌نظیری از طبیعت به همراه ملودی‌های زیبا برای تبدیل هر خانه ‌ای به گالری هنری خصوصی است.

ویژگی‌های جدیدبرای راحتی هر جه بیشتر بیننده 
پلت‌فرم ساده اینترنتی هوشمند(Web OS) که قبلا در ژانویه امسال درنمایشگاه CES (Consumer Electronic Show) به نمایش گذاشته شده بود، در بیشتر از نیمی از تلویزیون‌های Consumer Electronic Show))، شامل Ultar HD،OLED و تلویزیون‌های CINEMA ۳D گنجانده خواهد شد. 

راحتی استفاده، مشاهده، ارتباط با سایر لوازم الکترونیک و حتی تنظیمات اولیه آن، به طرز باور نکردنی ساده و بی دردسر است. به محض روشن کردن برای اولین بار سیستم Web OS، یک کاراکتر انیمیشنی، به نام پرنده لوبیایی (Beam bird)، بر روی صفحه نمایش ظاهر می‌سازد تا راهنمای کاربر برای تنظیم کردن اولیه باشد. 

این پلت‌فرم، قابلیت تولید اپلیکیشن‌ها توسط سازندگان این برنامه‌ها و نیز سازگاری تلویزیون‌های هوشمند ال‌جی با بقیه وسایل الکترونیک را بسیار ساده و روان می‌سازد.

جدیدترین تلویزیون‌های ال‌جی، این شرکت را به نگرش اصلی‌اش، که تبدیل تلویزیون به مرکز تفریحی هر اتاق نشیمن است، نزدیکتر می سازد. Healind Modeuses در چهار رشته درمان صوتی را برای مصرف کنندگان به ارمغان آورد: خواب عمیق، قدرت روحی، استراس زدایی، و طراوت. 

سیستم Sports Mode Free-Tunes color، با سیستم صوتی Surrond و به کارگیری تکنولوژی صدای روشن، هر اتاق نشینمنی را یک ورزشگاه مبدل می سازد.

در پی معرفی این تلویزیون‌ها در بازار کره، همگی این مدل‌ها در بازار‌های دیگر جهان در اواخر این ماه ازائه خواهد شد. قیمت و اطلاعات دیگر در بازار‌های مروبوطه اعلام خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 23 اسفند 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر