ستاره‌های سرخ بر دوش سیلیکون پاور

ستاره‌های سرخ بر دوش سیلیکون پاور
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

ستاره‌های سرخ بر دوش سیلیکون پاور


کمپانی سیلیکون پاور از جمله عرضه‌کنندگان مطرح محصولات حافظه در دنیا، بار دیگر در مراسم China Red Star Design Award ۲۰۱۳ شگفتی‌ساز شد و جوایز این رخداد بزرگ را درو کرد.


به گزارش ایتنا محصولات مبتکرانه این کمپانی با طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالای خود موفق شدند چهار جایزه این رخداد را به خود اختصاص دهند که عبارتند از: فلش مموری‌های Touch ۸۲۵، Jewel J۱۰ و Jewel J۰۵ و هارد اکسترنال Stream S۰۳.

گفتنی است که محصولات این کمپانی اخیرا موفق به دریافت هفت جایزه مهم در Taiwan Excellence ۲۰۱۴ شد و درخشش تازه آن انگیزه‌ای شد برای متخصصین این کمپانی تا تمام تلاش خود را برای ارائه محصولات با کیفیت‌تر به کار گیرند.

جایزه ستاره سرخ طراحی چین در سال ۲۰۰۶ میلادی و توسط انجمن طراحی صنعتی چین و مرکز طراحی صنعتی پکن و با هدف توسعه صنعت طراحی آن کشور و ایحاد بستر مناسب برای همکاری‌های بیشتر طراحان جهانی آغاز به کار کرد و اکنون از جمله جوایز معتبر دنیا در این صنعت شناخته می شود.
در مراسم امسال، ۵۵۶۷ محصول شرکت داشتند که تنها ۳۰۰ قطعه موفق به دریافت جایزه شدند و در چنین رقابت تنگاتنگی، باز هم محصولات سیلیکون پاور خوش درخشیدند.

فلش Touch ۸۲۵
چرخش ۳۶۰ درجه بدنه برای حفاظت از پورت USB و بدنه یکدست ساخته شده از استیل ضد لک از جمله مشخصه‌های مهم این محصول به شمار می‌رود.

فلش Jewel J۱۰
بدنه ساخته شده از استیل ضد لک، طراحی زیبا، فناوری USB ۳.۰ COB، وزن پایین (۳.۱ گرم) و مقاومت دربرابر آب، گرد و غبار و لرزش از جمله ویژگی‌های مهم این محصول به شمار می‌رود.

Jewel J۰۵
طراحی منحصربفرد قفلی شکل، بدنه ساخته شده از پلاستیک فشرده و فناوری Micro COB مهم‌ترین مشخصات این محصول را تشکیل می‌دهند. گفتنی است که این فلش فاقد هرنوع درپوش است و به همین دلیل کاربران آن دیگر نگران گم کردن درپوش آن نخواهند بود.

هارد اکسترنال Stream S۰۳
طراحی خمیده، بدنه مات، لامپ LED و مهم‌تر از همه اینترفیس پر سرعتUSB ۳.۰ مهم‌ترین امکانات این محصول را تشکیل می‌دهد. گفتنی است که کلیه این محصولات توسط شرکت داده پرداز رایانه متین در سراسر ایران عرضه می‌شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 9 بهمن 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر