آیا سونی گوشی مبتنی بر Windows Phone عرضه می‌کند؟

آیا سونی گوشی مبتنی بر Windows Phone عرضه می‌کند؟
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی



مدیر بخش موبایل سونی در اروپا، پیر پرون ، می‌گوید: «شرکت قصد ندارد تا به عنوان تولیدکننده انحصاری یک سیستم عامل مشغول به کار شود چراکه این موضوع سبب باز ایستادن آن از رشد و ترقی خواهد شد. کار با مایکروسافت، در PC‌ها برای ما همکاری بسیار ثمربخشی بوده است و ما به همکاری مان با آن‌ها ادامه خواهیم داد.  علاوه بر این سعی داریم تا در تولید گوشی‌های تلفن همراه هم با آن‌ها به همکاری بپردازیم.  یکی از موضوعات اساسی مذاکره ما و مایکروسافت استفاده از خود پلت‌فرم و دیگری سرویس‌هایی است که بر مبنای آن می‌توانیم به کاربران مان ارائه دهیم».
در سال‌های گذشته، عکس‌هایی از نمونه‌های اولیه گوشی‌های مبتنی بر Windows Phone سونی منتشر شد تا در اینکه شرکت به آزمودن گوشی‌هایی با بهره گیری از نرم افزار مایکروسافت مشغول بوده است، تردیدی وجود نداشته باشد. پرون پیش تر و در سال 2012 هم از احتمال همکاری سونی و مایکروسافت خبر داده بود.  آخرین نشانه‌ها از همکاری سونی و مایکروسافت پس از آن پدیدار شد که خبری مبنی بر کار مشترک سونی و ZTE بر روی سخت افزار Windows Phone 8 انتشار یافت.  مایکروسافت قرار است تا ماه آوریل نسخه 8.1 سیستم عامل Windows Phone  را عرضه کند و این زمان، دقیقا با زمانی که قرار است سخت افزار مورد نیاز برای اجرای آن آماده باشد، تطابق دارد. سونی ممکن است خانواده گوشی‌های مبتنی بر Windows Phone خود را تحت نام Vaio ، همان نامی که برای سری بزرگی از لپ تاپ‌های خود استفاده می‌کند، عرضه کند.
نوکیا در حال حاضر بازار windows Phone را به تسخیر خود در آورده است و اینکه مایکروسافت بخواهد به سازنده دیگری برای توسعه پلت‌فرم خود اتکا کند، کاملا قابل درک است.  غول نرم افزاری دنیا سعی دارد تا هزینه‌های لایسنس‌های Windows Phone را کاهش داده و آن را برای سازندگان سخت افزارها جذاب تر سازد.  افزایش پشتیبانی از Windows Phone از طریق سازندگان گوشی‌های تلفن همراه، اصلی کلیدی برای مایکروسافت است و ممکن است سونی نام بزرگ بعدی باشد که از این پس آن را به همراه Windows Phone  ببینیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 24 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر