سونی تولید گوشی هوشمند ویندوزی را تایید کرد

سونی تولید گوشی هوشمند ویندوزی را تایید کرد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

سونی تولید گوشی هوشمند ویندوزی را تایید کرد

مدیر مرکز تلفن‌های همراه سونی در اروپا گفت که این شرکت ژاپنی قصد ندارد فعالیت‌های خود را فقط روی یک سیستم‌عامل متمرکز کند و بر این اساس مذاکرات خود را با مایکروسافت آغاز کرده است.



به گزارش ایتنا از فارس به نقل از جی‌اس‌ام آرنا، "پیِر پرون"( Pierre Perron) مدیر مرکز تلفن‌های همراه سونی در اروپا در جریان گفت‌وگو با خبرگزاری TechRadar اعلام کرد که شرکت ژاپنی سونی مذاکرات خود را با مایکروسافت آغاز کرده است تا دستگاه‌هایی مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون را روانه بازار کند.

او گفت که سونی مذاکراتی با شرکت‌های دیگر از جمله مایکروسافت انجام داده است تا گستره فعالیت‌های خود را افزایش دهد.

پرون گفت: «ما نمی‌خواهیم کارخانه‌ای باشیم که همه فعالیت‌هایمان مبتنی بر یک سیستم‌عامل جلو برود». باید توجه داشت که شرکت سونی برای چندین سال متوالی تمام گوشی‌های هوشمند و رایانه‌های لوحی خود را مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید تولید کرده است.

در آخرین روزهای فعالیت Sony Ericsson، این شرکت ژاپنی- سوئدی به جمع تولیدکنندگان دستگاه الکترونیکی همراه مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز موبایل اضافه شده بود و برمبنای این پلتفورم در سری محصولات Xperia گوشی‌ هوشمند X۱ مبتنی بر صفحه‌کلید سخت‌افزاری کشویی QWERTY را روانه بازار کرد.

به تازگی نیز اخباری به گوش رسیده است که بر اساس آن گفته می‌شود شرکت سونی در اواسط سال ۲۰۱۴ میلادی نخستین گوشی هوشمند خود مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز فون را روانه بازار می‌کند. اما هم‌اکنون که مدیر سونی آغاز مذاکرات خود با مایکروسافت را تایید کرده است، این اخبار صحت بیشتری پیدا کرده‌اند.

شرکت سونی برای سال‌های طولانی با مایکروسافت همکاری داشته است و سری رایانه‌های شخصی VAIO خود را مبتنی بر سیستم‌عامل ویندوز تولید می‌کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 22 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر