پروژکتور 4K سونی حتی در هنگام خاموش بودن هم عالی به نظر می‌رسد

پروژکتور 4K سونی حتی در هنگام خاموش بودن هم عالی به نظر می‌رسد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی




این پروژکتور به گونه‌ای طراحی شده است که تصاویر را با زاویه کوچکی بتاباند و به همین سبب نیازمند فضایی کوچک باشد. در نگاه اول این محصول حتی در حالت خاموش هم جذاب به نظر می‌رسد و  البته در حالت روشن،  تصویری با کیفیت را ارائه می‌کند.
پروژکتور Sony 4K Ultra Short Throw (UST) ، با طراحی ساده خود در حین خاموش بودن شبیه به یک میز عسلی و یا جعبه به نظر می‌آید. و به لطف زاویه تابش، بوسیله آن می‌توانید یک تصویر 66 اینچی را به اندازه یک تصویر 147 اینچی 4K از فاصله 20 اینچی منعکس کنید.
این دستگاه ابعادی معادل 43.3 x 10.4 x 21.1  اینچ داشته و روبروی دیواری که می‌خواهید تصویر را روی آن بیاندازید، روی زمین قرار می‌گیرد.  پروژکتور UST سونی از پورت HDMI و دو پورت برای اتصال به دو اسپیکر مجزا نیز بهره می‌برد.
محصول سونی از دیودهای لیزری برای تولید روشنایی 2000 لومنی تا رزولوشن 4096 x 2160  پیکسل استفاده می‌کند و علاوه بر این، توان نمایش تصاویر سه بعدی با رزولوشن 1080p را نیز داراست.  UST توان دریافت تصاویری با رزولوشن 1920 x 1200 پیکسل از منابع مختلف را هم دارد.
پروژکتور Sony 4K Ultra Short Throw  از تابستان سال جاری در آمریکا با بهایی بین 30000 تا 40000 دلار به بازار عرضه می‌شود.  هنوز اطلاعی از زمان عرضه و قیمت آن در سایر نقاط دنیا در دست نیست.















نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 21 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر