مشخصات HTC M8 لو رفت

مشخصات HTC M8 لو رفت
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی




Evleaks به تازگی، مشخصه‌های احتمالی پرچمدار آینده HTC را منتشر کرده است. از جولای  2013 بود که با انتشار عکس‌ها و ویژگی‌های احتمالی، این گوشی در خبرها پدیدار شد. مشخصاتی که اخیرا فاش شده اند، از مشخصه‌های سخت افزاری  و نرم افزاری گوشی چون پردازنده Snapdragon MSM8974، صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 1080p ،دو گیگابایت RAM، دوربین اصلی اولترا پیکسلی، دوربین ثانویه 2.1 مگاپیکسلی، Android 4.4.2 KitKat و ششمین نسخه رابط کاربری Sense پرده بر می‌دارند.  گمانه زنی‌های پیشین استفاده از تراشه 2.3 گیگاهرتزی Qualcomm Snapdragon 800 و صفحه نمایش 5 اینچی 1920 x 1080 پیکسل در HTC M8 را پیش بینی می‌کردند. انتظار می‌رود HTC از همان بدنه فلزی استفاده شده در HTC one، در ساخت این گوشی هم استفاده کند.
HTC M8 یک اسم رمز داخلی برای این گوشی در درون شرکت است و دلیل انتخاب این نام هم، توسعه آن پس از M7 است که بعدها با نام HTC One به بازار عرضه و در دسترس کاربران قرار گرفت. HTC  گوشی‌های جدید خود را با نامی ترکیبی که شامل One هم هست ارائه می‌کند و بنابراین باید منتظر دیدن One در بخشی از نام گوشی باشیم (برای مثال One 2 یا One 2014
از آنجاییکه HTC هم همانند بسیاری از شرکت‌های پیشرو در زمینه فناوری، به پیروی از الگوی سالانه خاصی برای عرضه محصولات خود علاقمند است، احتمال آنکه شاهد معرفی نسل بعد HTC One در فوریه 2014 یا حوالی برگزاری کنگره جهانی موبایل باشیم، زیاد است.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 14 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر