تبلت Panasonic Toughpad با صفحه نمایش 4K ، اواسط فوریه به بازار می‌آید

تبلت Panasonic Toughpad با صفحه نمایش 4K ، اواسط فوریه به بازار می‌آید
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی




پس از آنکه چند بار شاهد استفاده از تبلت‌های 4K در مانورهای تجاری شرکت‌های مختلف بودیم، به نظر می‌رسد بالاخره زمان آن رسیده که بتوانیم مدتی طولانی را از نزدیک، با آن‌ها بگذارنیم. این تبلت شگفت انگیز است اما به نظر می‌آید مخاطبین اصلی آن، بیش از کاربران عادی، گرافیست‌های حرفه ای هستند. هر چند با وجود تجهیز آن به سیستم عامل Windows 8.1 Pro OS ، امکان کار با این تبلت آسان بوده و برای هر فرد دیگری هم وجود دارد.
صفحه نمایش 20 اینچی  4K استفاده شده در این تبلت، از رزولوشن 3840 x 2560 پیکسل پشتیبانی کرده و از تراکم پیکسلی 230 پیکسل در هر اینچ، بهره می‌برد. با وجود استفاده از پردازنده‌های Intel Core i5 (از نسل Ivy Bridge)؛ تراشه گرافیکی Nvidia Geforce GT745M، درایو 256 گیگابایتی SSD و 8 گیگابایت RAM، محصول پاناسونیک از نظر قدرت پردازشی هم در سطحی مطلوب قرار می‌گیرد. با توجه به این ویژگی‌ها، این محصول را بیش از یک تبلت می‌توان یک PC تلقی کرد که از قابلیت حمل بالایی برخوردار است. اما احتمالا و با توجه به اندازه صفحه نمایش، برای استفاده از آن باید به میز و یا پایه اتکا کنید.
استفاده از آلیاژ منیزیم در بدنه تبلت سبب شده است تا استحکام آن افزایش یافته و بتواند در برابر سقوط از ارتفاع 2.5 فوتی مقاومت کند. اطلاعاتی از باتری این تبلت و اینکه تا چه حدی می‌تواند نیروی مورد نیاز این پردازنده نسبتا قدیمی و دیگر سخت افزارهای قدرتمند را تأمین کند، در دسترس نیست اما بدون تردید نمی توان انتظار زمان زیادی از آن داشت.
Panasonic ToughPad 4K اواسط فوریه سال جاری با بهایی در حدود 2700 یورو به بازار عرضه خواهد شد. در آینده ای نزدیک، بررسی مختصری از آن را در اختیار شما قرار خواهیم داد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 13 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر