گسترش Knock به عنوان قابلیت استاندارد در گوشی‌های هوشمند سری دوم L ال‌جی

گسترش Knock به عنوان قابلیت استاندارد در گوشی‌های هوشمند سری دوم L ال‌جی
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی


ال‌جی الکترونیکس اعلام کرد که قابلیت پرطرفدارKnock  (که قبلاً KnockON نامیده می‌شد) به عنوان قابلیتی استادنارد در گوشی‌های موبایل اصلی این شرکت در آینده گنجانده خواهد شد و خط تولید گوشی‌های هوشمند سری دوم L قابلیتKnock  را از طریق به‌روزرسانی جهانی با آغاز ژانویه 2014دریافت خواهند کرد.
قابلیتKnock  اولین بار در گوشی ال‌جی G2 به عنوان راهی آسان برای خاموش و روشن کردن گوشی با دو بار ضربه بر روی نمایشگر معرفی شد زیرا کلید پاور (خاموش/روشن) در پشت گوشی قرار دارد. قابلیتKnock  برای اولین بار نیز در تبلت ال‌جی G Pad 8.3 و همین‌طور گوشی هوشمند منحنی G Flex با همان طراحی مشترک کلید پشت در G2 ارائه می‌شود. واکنش مخاطبان به این قابلیت جدید آنقدر مثبت بود که یک نسخه از پرفروش‌ترین گوشی ال‌جی سری دوم L با برخورداری از این قابلیت برای ارائه به بسیاری از مشتریان تا جای ممکن تولید شد.
دکتر جونگ سئوک پارک، رئیس و مدیرعامل شرکت ارتباطات موبایلی ال‌جی، می‌گوید: «قابلیتKnock  مشخصاً یک تجربۀ کاربری ال‌جی و نمونۀ بارزی از زمانی است که شما جدیدترین‌ها در فناوری موبایل را با دیدگاه‌های مشتری‌محور پیوند می‌دهید. هیچ کس تا کنون فکر نکرده است که کلید روشن/خاموش نیز باید بهتر شود. این مهندسان ما بوده‌اند که متعجب شدند چرا نباید همۀ نمایشگر به کلید روشن/خاموش (پاور) تبدیل شود.
دسترسی و مدل‌های خاصی که به‌روزرسانی Knock را دریافت می‌کنند بر حسب منطقه و اپراتور متفاوت خواهد بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 9 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر