Pocket Photo 2.0؛ چاپگر جیبی ال‌جی با امکانات پیشرفته

Pocket Photo 2.0؛ چاپگر جیبی ال‌جی با امکانات پیشرفته
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی



ال‌جی الکترونیکس Pocket Photo 2.0 جدید خود (مدل PD239) را که یک چاپگر هوشمند موبایل است در نمایشگاه الکترونیک مصرفی 2014 (CES) در لاس‌وگاس از 7 تا 10 ژانویه به نمایش عموم درخواهد آورد. این چاپگر جیبی جدید ال‌جی ارتباط بی‌سیم با NFC و بلوتوث را امکان‌پذیر می‌کند و به کاربران امکان می‌دهد تا تصاویر 5.1 x 7.6 سانتی‌متر از بسیاری از تبلت‌ها و گوشی‌های هوشمند امروزی چاپ کنند. چاپگرPocket Photo 2.0  با اندروید و  iOS سازگار است و به عنوانی دستگاهی تطبیق‌پذیر یک همراه عالی برای مسافرت است.
ال‌جی امکانات ویرایشی را با استفاده از نرم‌افزار Pocket Photo بهبود بخشیده است و به کاربران امکان می‌دهد تا مجموعۀ گسترده‌ای از گزینه‌های سفارشی‌سازی را تجربه کنند. مجموعۀ جدید جلوه‌های فیلتر، به همراه قاب هوشمند واقعیت مجازی افزوده شده است. این برنامۀ کاربردی و به‌روزشده توانایی گنجاندن کدهای QR در تصاویر را ارائه می‌دهد. این راهی عالی برای برقراری ارتباط تصویر فیزیکی با انجمن‌های آنلاین یا محتوای اینترنتی است. چنین ترکیب مبتکرانه‌ای با کاربری آسان برنامۀ کاربردی و خود دستگاه به Pocket Photo 2.0 توانایی منحصربه‎فردی برای ویرایش و چاپ تصاویر بدون استفاده از کامپیوتر می‌دهد.
چاپگر موبایل Pocket Photo 2.0 از فناوری تأییدشده ZINK استفاده می‌کند و نیاز به کارتریج‌های جوهری، نواری یا تونر را برطرف می‌کند. فناوری چاپ ZINK از گرما برای فعال کردن شیمی لازم تشکیل‌دهندۀ رنگ که در هر ورق کاغذ گنجانده شده است استفاده می‌کند. سیستم کاغذ بدون جوهر، در مقایسه با فرایندهای چاپ مرسوم، تصاویر را به مدت طولانی‌تری حفظ می‌کند و لکه‌های کمتری ایجاد می‌کند. چاپگر   Pocket Photo 2.0می‌تواند با یک بار شارژ 30 تصویر را چاپ کند.
بیونگ-هون مین، نایب رئیس شرکت سرگرمی‌های خانگی ال‌جی، می‌گوید: «تصاویر چاپ‌شده نوعی جذابیت احساسی دارد که تصاویر دیجیتال واقعاً نمی‌توانند آن را ایجاد کنند. چاپگر جیبی جدید از جنبه‌های عاطفی تصاویر چاپ‌شده با ارائۀ قابلیت حمل و راحتی برخوردار است که در دوربین‌های دیجیتال امروزی دیده نمی‌شود.»
چاپگر جیبی جدید ال‌جی در رنگ‌های صورتی، لیمویی و صدفی اکنون در چین در دسترس است و سپس در سال 2014 عرضۀ جهانی می‌شود.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 8 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر