غرامت سنگین و زندان برای کارمندان HTC

غرامت سنگین و زندان برای کارمندان HTC
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

غرامت سنگین و زندان برای کارمندان HTC


شرکت HTC به تازگی متوجه شد که یکی از مدیران این شرکت و پنج تن از کارمندان با همکاری یکدیگر اطلاعات محصولات این شرکت را به بیرون از محیط شرکت انتقال داده‌اند تا محصولی برای خود بسازند و به این ترتیب پرونده قضایی بر علیه این شش نفر به جریان انداخت.


به گزارش ایتنا گفته می‌شود که این شش نفر اطلاعات محصولات این شرکت تایوانی را به شرکتی در چین انتقال داده بودند تا محصولی را برای خود بسازند ولی قبل از موفقیت در اجرای فازهای نهایی عملیات خود توسط شرکت شناسایی شدند و به مقامات قضایی تحویل داده شدند.

در این میان و با توجه به قوانین حفظ اسرار این شرکت ممکن است این شش نفر به زمانی نزدیک به 10 سال زندان محکوم شوند و همچنین رقمی مابین یکصد هزار تا 1.6 میلیون دلار را نیز به عنوان غرامت به HTC پرداخت نمایند.

شرکت HTC در این باره به صورت رسمی در بیانیه‌ای این چنین گفت:«کمپانی انتظار دارد که تمامی کارمندان نهایت همکاری و وقف شدن کاری را برای شرکت در کنار اخلاقیت به ارمغان بیاورند. محافظت از دارایی‌های شرکت و امنیت و حفظ حریم اسرار شرکت از وظایف اولیه هر کارمندی است و کمپانی ما تخطی از این مورد را به هیچ عنوان نخواهد بخشید.»


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 7 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر