معرفی جدیدترین و پیشرفته‌ترین مانیتورهای ال‌جی در CES

معرفی جدیدترین و پیشرفته‌ترین مانیتورهای ال‌جی در CES
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی



ال‌جی الکترونیکس در نمایشگاه سال 2014 لوازم الکترونیک مصرفی (CES) با معرفی مانیتور 34 اینچ  IPS 21:9 UltraWide (مدل UM95) حرکتی نوین را آغاز می‌کند. مانیتور UM95 که در نسخۀ 29 اینچ نیز در دسترس است وضوح تصویر حیرت‌انگیزی را به یمن وجود نمایشگری با کیفیت UltraWide QHD (1440×3440) میسر می‌سازد.
ال‌جی، علاوه بر UM95، تعدادی مانیتور از سری IPS 21:9 UltraWide در نمایشگاه CES در لاس‌وگاس، از 7 تا 10 ژانویه 2014، عرضه می‌کند. مدل UM95 (در نمایشگرهایی با اندازۀ 25، 29 و 34 اینچ) و مدل UB65 از طراحی ارگونومیکی برخوردارند که برای محیط کاری ایده‌آل هستند. بازدیدکنندگان از CES می‌توانند مانیتورهایی با کیفیت واقعی 4K (در مدل 31MU95) و جدیدترین Color Prime (مدل 27MB85) را از ال‌جی تجربه کنند. این مانیتورهای جدید مجموعه‌ای بزرگ از امکانات پیشرفته‌ای هستند که سرگرمی را هیجان‌انگیزتر، چندوظیفگی را ساده‌تر و کار را پربازده‌تر از همیشه می‌کند. مانیتورهای IPS استثنایی ال‌جی برای ارائۀ بهترین کیفیت تصویر با دقت رنگ عالی، وضوح حرکت و زاویۀ دید خارج از محور شهرت دارند.
هیونگ-سِی پارک، رئیس بخش فناوری اطلاعات در ال‌جی الکترونیکس، می‌گوید: «مجموعۀ مانیتورهای IPS 21:9 UltraWide ال‌جی در اصل به عنوان مانیتورهای پی‌سی کاربرمحور برای پیشبرد تجربۀ محاسبات با هدف کار و بازی ساخته شده‌اند. ثابت شده است مانیتورهای ما با نسبت تصویر 21:9 یک موفقیت تجاری و مهم هستند و ما پیش‌بینی می‌کنیم این بازار به رشد خود ادامه دهد.»
 
طراحیشده برای کار و بازی
مانیتور UM95 از نمایشگری عالی برخوردار است که مطمئناً رضایت علاقه‌‌مندان به بازی، طرفداران فیلم و حرفه‌ای‌های گرافیک را جلب می‌کند. علاوه بر پشتبانی از Thunderbolt 2، این مانیتور با نرم‌افزار درجه‌بندی و تنظیم True Color Finder برای تضمین رنگ بهینه برخوردار است. همچنین، مانیتور UM95 می‌تواند بازتولید 99 درصد از پالت رنگ sRGB را داشته باشد. از نظر طراحی، ال‌جی UM95 از بدنۀ فلزی شیک و پایه‌های کریستال شفاف معلقی برخوردار است که باعث می‌شود در اتاق‌های تاریک طوری به نظر برسد که نمایشگر در هوا معلق است.
سری UM95، که کمی باریک‌تر و اقتصادی‌تر هستند، از عملکردهای چندوظیفگی با همان کیفیت تصویر عالی ال‌جی برخوردارند. با این مانیتورها که در سه اندازه در دسترس هستند، مشتریان می‌توانند به راحتی مانیتور مناسب برای نیازهای خاص خود را انتخاب کنند. نسخۀ 34 اینچ مدرن از طراحی پایۀ کریستال معلقی برخوردار است که مدل UM95 پیشرفته دارد. مدل 29 اینچ UB65 ال‌جی با تنظیم آسان طول صفحه برای بهره‌وری در محیط کار بهینه شده است و به کاربران امکان می‌دهد از تجربۀ راحت مشاهدۀ بهینه و نمایشگری که 90 درجه می‌چرخد لذت ببرند. چرخش 90 درجه‌ای یکی از امکانات مفیدی است که طراحان گرافیک و نویسندگان از آن لذت می‌برند.
مانیتورهای IPS 21:9 UltraWide، که با نیازهای حرفه‌ای‌های امروزی مطابقت دارد، عملکرد چندوظیفگی مؤثری مانند تقسیم نمایشگر به 4 صفحه و Dual Link-up دارد. مشتاقان فیلم و بازی می‌توانند از نسبت تصویر عریض بهره‌مند شوند زیرا این مانیتورها تجربۀ مشاهدۀ حیرت‌انگیزی ایجاد می‌کنند. همۀ مانیتورهای سری IPS 21:9 UltraWide با Mac سازگارند و از HDMI و DisplayPort پشتیبانی می‌کنند تا به کاربران امکان دهد محتوا را بازتاب و از دستگاه‌های بسیاری انتقال دهند.
 
کیفیت   4Kواقعی
مانیتورهای 31 اینچ با کیفیت  4Kواقعی از نمایشگر IPS برخوردارند که می‌تواند جزییات خارق‌العاده‌ای را به لطف وجود وضوح نمایشگر 2160×4096 تفسیر کند. مدل 31MU95 با درجه‌بندی یا کالیبراسیون سخت‌افزاری و کیفیت تصویر عالی انتخابی بی‌نظیر برای آنهایی است که در صنایع فیلم، طراحی و صنایع مبتکرانۀ دیگر کار می‌کنند.
 
ColorPrime مجهز به Thunderbolt
مانیتور جدید ColorPrime از Thunderbolt 2 و نرم‌افزار درجه‌بندی و تنظیم رنگ True Color Pro پشتیبانی می‌کند و این امکان را فراهم می‌کند که 99 درصد از فضای رنگ Adobe RGB را بیان کند. این قابلیت برای طراحان گرافیک، تدوین‌کنندگان فیلم و صنایعی که نیاز به انتقال سریع و دقت رنگ حرفه‌ای دارند ایده‌آل است.
 
افتخارات و تأییدیهها
مانیتورهای IPS الجی، از زمان معرفی، به لطف برخورداری از کیفیت تصویر شگفتانگیز و طراحی زیبا، تحسین کارشناسان بینالمللی را از آن خود کردهاند. افتخارت صنعت شامل Plus X Award آلمان، Red Dot Design Award و G Mark ژاپن میشود. مانیتور 29EA73 UltraWide نشان عملکرد و کیفیت (QPM) از Intertek برای کیفیت استثنایی در تمام هفت طبقهبندی اینترتک، شامل دقت رنگ، بازتولید رنگ و زاویۀ دید، دریافت کرده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر