موسس مایکروسافت جزیره شخصی خود را فروخت

موسس مایکروسافت جزیره شخصی خود را فروخت
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

موسس مایکروسافت جزیره شخصی خود را فروخت


"پل آلن"(Paul Allen) که سال‌ها قبل در کنار "بیل گیتس"(Bill Gates) شرکت مایکروسافت را تاسیس کرد، این روزها یکی از ثروتمندترین مردان جهان محسوب می‌شود و قصد دارد جزیره شخصی خود را بفروشد.


به گزارش ایتنا، "پل آلن" که از مدت‌ها قبل به فکر فروش جزیره شخصی خود بود، سرانجام موفق شد یک خریدار برای این سرمایه بزرگ پیدا کند.

این جزیره شخصی که در شمال غربی ایالت واشنگتن واقع شده،‌ به خریداری که نامش اعلام نشده است به قیمت ۸ میلیون دلار فروخته شد.

آژانس معاملات ملکی که این معامله را برای آلن انجام داد ضمن اعلام خبر یاد شده اظهار داشت که این جزیره آلان(Allan Island) نام داشت و وسعت آن ۱۱۸ هکتار بود.

"پل آلن" از ۹ سال قبل تصمیم به فروش این جزیره داشت و روز جمعه بسیار ارزان‌تر از قیمت واقعی آن را به خریدار جدید واگذار کرد.
آلن از ابتدا تصمیم داشت که جزیره شخصی خود را ۲۰ میلیون دلار بفروشد.

بنگاه معاملات ملکی Wally Gudgell همچنین اعلام کرد که آلن در جریان این واگذاری اصرار فراوان بر حفظ یکپارچگی طبیعی بر اموال موجود در این جزیره داشته است.

گفته می‌شود که خریدار این جزیره شخصی قصد دارد ۸ خانه بزرگ در آن بنا کند و از آنها برای استراحت خود و اعضای خانواده‌اش استفاده نماید.

پل آلن از بنیانگذاران مایکروسافت این جزیره را در سال ۱۹۹۲ در حالی خریداری کرد که فقط شامل یک کلبه کوچک، باند کوچک فرود هواپیما و شبکه مسیرهای پیاده‌روی می‌شد


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 6 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر