عرضه عدسی‌های هوشمند بر روی عینک‌های عادی

عرضه عدسی‌های هوشمند بر روی عینک‌های عادی
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

عرضه عدسی‌های هوشمند بر روی عینک‌های عادی


شرکت نوکیا با فناوری جدیدی به نام Vuzix Waveguide برای بهبود شرایط عینک‌های هوشمند گامی بسیار مفید و عظیم برداشته است و امکان گذاشتن لنزهای هوشمند بر روی قاب عینک‌های معمولی و روزمره را خواهد داد.

شاید داشتن یک عینک هوشمند برای بسیاری امری عادی تلقی شود ولی هنوز که هنوز است ظاهر این عینک‌ها آنها را برای استفاده در محیط‌های عمومی کمی غیرمتعارف ساخته است ولی راهکار در اینت زمینه چیست؟


به گزارش ایتنا فناوری Vuzix Waveguide به سازندگان اجازه می‌دهد تا فریم‌های عادی را به‌عنوان پلتفرم میزبان خود در نظر گرفته و تنها شیشه عینک شما را هوشمند کند.
به این ترتیب در هیچ محیطی هیچ کس مورد غیرعادی و غیرمتعارفی را در ظاهر شما حس نخواهد کرد در حالی که از تمامی امکانات عینک‌‌های هوشمند بهره‌مند هستید.

این فناوری توسط این غول فنلاندی به شما اجازه داشتن دید ۳۰ درجه‌ای برای مشاهده محتوا، استفاده از نمایشگر با کیفیت 720P و بهره‌مند شدن از فیلم‌برداری به کیفیت 1080P را می‌دهد.
این لنز می‌تواند ۲۵۶ رنگ مختلف را تمایز داده و از طریق درگاه USB به ابزارهای جانبی متصل گردد.

ضخامت این عدسی برابر با ۱.۴ میلی‌متر خواهد بود که برای یک عینک هوشمند بسیار نازک به نظر می‌رسد.

این فنّاوری در حال حاضر با کد M2000AR در مراحل پایانی تحقیق و توسعه قرار دارد و در نمایشگاه CES 2014 به‌صورت رسمی از آن پرده‌برداری خواهد شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 29 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر