مدل جدید تبلت اندرویدی Sony در راه است + عکس

مدل جدید تبلت اندرویدی Sony در راه است + عکس
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

تصاویر و مشخصات تبلت اندرویدی جدید سونی توسط سایت XDA Developers منتشر شده است که حاکی از این است که جانشین تبلت Sony S به زودی وارد بازار خواهد شد.به گزارش پارس ناز همان‌ طور که در تصاویر مشاهده می‌شود، این تبلت طراحی مشابهی با Sony S دارد ولی بسیار باریک‌تر شده است.
 

این تبلت که از خانواده Xperia خواهد بود، بدنه ای از آلیاژ منیزیم-آلومینیوم داشته و تنها 570 گرم وزن خواهد داشت. صفحه نمایش 9.7 اینچی این تبلت دارای دقت 1280x800 بوده که نسبت به Sony S تغییری نکرده است.
 

ولی مهم‌ترین تغییرات ایجاد شده در این تبلت نسبت به Sony S را می‌توان در سخت افزار داخلی آن دانست. تبلت Xperia از پردازنده چهار هسته ای NVIDIA Tegra 3 با فرکانس 1.3 گیگاهرتز استفاده می‌کند. به علاوه در پشت این تبلت یک دوربین 8 مگاپیکسلی و در بالای صفحه نمایش دوربین دوم یک مگاپیکسلی تعبیه شده است.
 

تبلت Xperia در سه مدل 16، 32 و 64 گیگابایتی وارد بازار خواهد شد که امکان افزایش این حافظه از طریق درگاه microSD نیز وجود دارد. به علاوه این تبلت از یک باتری قدرتمند 6000 میلی آمپری استفاده خواهد کرد.
Sony Xperia هشتم شهریور ماه معرفی خواهد شد و یک ماه بعد با قیمت 399 دلار (برای مدل 16 گیگابایتی)، 499 دلار (برای مدل 32 گیگابایتی) و 599 دلار (برای مدل 64 گیگابایتی)، وارد بازار خواهد شد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 17 بهمن 1391برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر