ابراز خرسندی مایکروسافت از فروش بالای PS4 و Xbox One

ابراز خرسندی مایکروسافت از فروش بالای PS4 و Xbox One
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

ابراز خرسندی مایکروسافت از فروش بالای PS4 و Xbox One


طی ماه نوامبر کنسول بازی PlayStation ۴‌ سونی نسبت به Xbox One مایکروسافت فروش بالاتری داشت. با این وجود Xbox One عنوان سریع‌ترین رشد فروش در این دوره زمانی را از آن خود کرد.


به گزارش ایتنا از فارس به نقل از گیم‌اسپات، "آرون گرینبرگ"( Aaron Greenberg) مدیر مرکز Xbox در شرکت مایکروسافت گفت که فروش بالای کنسول‌های بازی PlayStation ۴ سونی و Xbox One مایکروسافت در هنگام ورود به بازار خبر بسیار خوبی بوده و باعث خرسندی آن‌ها شده است.

وی گفت: «من معتقدم که هر دو شرکت سونی و مایکروسافت هرآنچه تولید کرده بودند را به فروش رساندند. این یک خبر خوب برای صنعت بازی‌های رایانه‌ای محسوب می‌شود».

او در ادامه توضیح داد: «حمایت بزرگ کاربران از این کنسول‌های بازی جدید بسیار عالی بوده است. برای آنکه ۲ میلیون دستگاه از کنسول بازی PS۳ و Xbox ۳۶۰ مایکروسافت در بازار جهانی به فروش برسد ۲ ماه زمان سپری شد».

اطلاعات منتشر شده از سوی مرکز تحقیقاتی NPD Group نشان می‌دهد که در طول ۹ روز نخست از زمان عرضه کنسول بازی Xbox One در آمریکا ۹۰۹ هزار و ۱۳۲ دستگاه از این محصول به فروش رسید.

در مجموع طی ماه نوامبر کنسول بازی PlayStation ۴‌ سونی نسبت به Xbox One مایکروسافت فروش بالاتری داشت. با این وجود Xbox One عنوان سریع‌ترین رشد فروش در این دوره زمانی را از آن خود کرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 24 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر