تلفن هوشمند اندرویدی آنتارِس با قیمت 4000 دلار، طراحی ایتالیایی را به رخ خواهد کشید

تلفن هوشمند اندرویدی آنتارِس با قیمت 4000 دلار، طراحی ایتالیایی را به رخ خواهد کشید
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
دوشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
اگر بخواهیم یک ایراد اساسی از تلفن های مجلل بازار بگیریم، باید بگوییم که با وجود تمام زرق و برقی که این محصولات دارند، و مواد فوق العاده ای که در ساختار بیرونی آن ها به کار رفته، وقتی یک کالبد شکافی تکنیکی درون این دستگاه ها انجام می دهیم، چیز متمایزی نسبت به محصولات رده بالای بازار در آن ها نمی بینیم. یک ظاهر زیبای غیر هوشمند، بدون سخت افزار و نرم افزار قدرتمند.
 
پیش از این نام هایی چون وِرتو (Vertu) و تگ هیو اِر (Tag Heuer) را در عرصه تلفن های مجلل شنیده بودیم. ظاهراً تلفن هوشمند پر زرق و برق دیگری با نام آنتارِس (Antares) در راه است. این تلفن با طراحی بی نظیر ایتالیایی توسط گروه تونینو لامبورگینی طراحی شده.

همانطور که از تصاویر این تلفن بر می آید، تلاش زیادی برای باریک شدن و جمع و جور شدن این دستگاه صورت نگرفته. در عوض انحناها و خطوط پیچیده و متقارن، ابهتی در حد خودروهای لامبورگینی به این تلفن ها داده.
 
بدنه این تلفن از استیل ضد زنگ با پوشش هایی از چرم ساخته شده، و از همه جالب تر این که این تلفن هوشمند در یک پکیج آلمینیومی بسیار شیک به مشتریان عرضه می شود.

و اما می رسیم به درون این تلفن با شکوه؛ آنتارس به یک پردازشگر چهار هسته ای 1.5 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت رم، 32 گیگابایت حافظه ذخیره سازی، نمایشگر گوریلا گلس 4 اینچی، یک دوربین 13 مگاپیکسلی و اندروید 4.2.2 جیلی بیلی مجهز است.
 
این تلفن از کارت حافظه مایکرو اس دی هم پشتیبانی می کند.  یکی از منحصر به فرد ترین مشخصه های این تلفن هوشمند، آمپلی فایر و اسپیکرهای ساخت یاماهای آن است.
 
آنتارس با قیمت تقریبی 4000 دلار در اواخر آذرماه به روسیه و چین راه پیدا می کند. سپس در بهار سال 2014 پای این محصول به آمریکا، انگلیس و ایتالیا هم باز می شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 11 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر