thingCHARGER، پریز برقی که شارژر موبایل و تبلت هم هست

thingCHARGER، پریز برقی که شارژر موبایل و تبلت هم هست
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
یکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۰۲:۱۵
در این زمانه هر کدام ما حالا چه گیک باشیم یا نباشیم چند دستگاه قابل حمل داریم که با باتری کار می کنند. اسم باتری را که می آوریم خود به خود شارژرها هم از پس آن می آیند و مشکل بزرگ تعداد زیاد شارژر برای دستگاه های مختلف است. گاهی این تعداد آن قدر زیاد می شود که دیگر، پریز کافی برای اتصال همه آنها به برق وجود ندارد.
 
اما همیشه کسانی با ایده های ناب به داد بشر رسیده اند و این بار هم یک محصول یا به عبارتی یک ایده جدید به نام thingCHARGER در حال جمع آوری سرمایه است و می خواهد به این بهم ریختگی سر و سامان دهد.
 
اصل ایده خیلی ساده است؛ thingCHARGER به یک پریز برق وصل می شود و یک یا دو خروجی در اختیار کاربر قرار می دهد که تا این جا مثل یک چند راهی عادی عمل می کند؛ اما بالای این وسیله قسمتی برای شارژ انواع تلفن هوشمند، تبلت، کتابخوان و بسیاری لوازم دیگر تعبیه شده.

یکی از قابلیت های این پریز-شارژر این است که حتی می توان خود آن را هم بسط داد و با افزودن یک thingCHARGER دیگر به قبلی تا سه دستگاه را به طور همزمان شارژ کرد.
 
قیمت پایه برای سرمایه گذاری و دریافت یکی از این پریز-شارژرها ۲۹ دلار است اما اگر بیش از یک thingCHARGER سفارش داده شود ۲ تا ۵ عدد دیگر هم به رایگان ارسال می شود.
 
به نظر شما وجود سرمایه گذار چقدر در پیشبرد اهدافِ افراد صاحب ایده اهمیت دارد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 10 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر