نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف شد

نصب کننده سیانوژن مد بخاطر نقض قوانین گوگل پلی از این مارکت حذف شد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
 
جمعه ۸ آذر ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۰
پس از حدود دو هفته از ارائه نسخه نصاب رام CyanogenMod در گوگل پلی، این اپلیکیشن به خاطر تخلف از قوانین از این فروشگاه حذف شد.
 
اپلیکیشن مربوطه زمانی از گوگل پلی حذف شد که گوگل به سازندگان آن اعلام کرد اپلیکیشن نصاب آنها قوانین توسعه دهندگان اپلیکیشن های اندرویدی در فروشگاه گوگل پلی را رعایت نکرده.
 
سازندگان این رام پس از حذف اپلیکیشن نصب کننده رام شان، با گوگل تماس گرفته اند. تیم پشتیبانی در این تماس به آنها اعلام کرده که که اپلیکیشن نصب کننده به خودی خود برای ابزارهای اندرویدی کاربران مضر نیست، اما "آنها را تشویق به از دست دادن گارانتی دستگاه شان [به واسطه اجازه فلش کردن دستگاه و دسترسی به بوت لودر] می کند" که این مورد خلاف قوانین است.
 
بر اساس بررسی های سایت The Next Web، در شرایط و قوانین گوگل پلی ذکر شده در صورتی که اپلیکیشنی با رضایت و اجازه کاربر تغییری در کاربری ابزار وی ایجاد کند، مجاز به ماندن در فروشگاه است اما به شرطی که کاربر اجازه بازگرداندن تغییرات مذکور را داشته باشد.
 
این بند در مورد اپلیکیشن نصاب سیانوژن مد صدق نمی کند و به این ترتیب کاربرانی که علاقمند به نصب این رام بر روی تلفن خود هستند، از این پس باید مجدداً به روش قبل عمل نمایند.
 
سایانوژن مد از محبوب ترین رام های سفارشی اندروید است که گروه سازنده آن با عرضه اپلیکیشن نصاب، سعی داشت نصب این رام را برای کاربران علاقمند آسان تر کند. این رام بیش از ۸ میلیون کاربر فعال دارد و سازندگانش قصد دارند آن را -پس از اندروید و iOS- به سومین پلتفرم محبوب ابزارهای موبایل تبدیل کنند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 8 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر