کروم بوک ۳۰۰ دلاری ایسر با صفحه نمایش لمسی و اس اس دی ۳۲ گیگابایتی به بازار می آید

کروم بوک ۳۰۰ دلاری ایسر با صفحه نمایش لمسی و اس اس دی ۳۲ گیگابایتی به بازار می آید
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
پنجشنبه ۷ آذر ۱۳۹۲ - ۰۳:۱۵
ایسر، کروم بوک جدیدی را معرفی کرده. C720P در واقع نسخه جدیدی از C720 است که ماه پیش معرفی شد، با این تفاوت که در C720P صفحه نمایش لمسی نیز تعبیه شده.

این نسخه جدید مجهز به یک نمایشگر ۱۱٫۶ اینچی از نوع HD LED با تفکیک تصویر ۷۶۸×۱۳۶۶ پیکسل است. باتری آن نیز توانایی کار مداوم تا ۷.۵ ساعت را دارد. به لطف اس اس دی سریع ۳۲ گیگابایتی در این نسخه، بوت سیستم عامل کروم تنها ۷ ثانیه طول می کشد و یک پردازنده اینتل سلرون 2955U که بر پایه معماری هاسول طراحی شده نیز در قلب دستگاه قرار دارد. همچنین C720P دارای ۲ گیگابایت رم DDR3 نیز هست.
 
اما کار به موارد فوق ختم نمی شود. وبکم HD، اسپیکرهای دوال، پورت های USB (نسخه دو و سه) یک پورت HDMI و پشتیبانی از شبکه وایفای 802.11 a/b/g/n از سایر خصوصیات سخت افزاری این کروم بوک ارزان است؛ همه اینها در یک بدنه با قطر کمتر از ۲ سانتیمتر و وزن ۱۳۵۰ گرم قرار گرفته.
 
اهمیت این کروم بوک جدید نسبت به سایر لپ تاپ های همرده، در صفحه نمایش لمسی و قیمت پایین آن است. از آنجا که این نسخه در مقابل کروم بوک ۱۲٫۸۵ اینچی گوگل -که با قیمت ۱.۲۹۹ دلار عرضه شد- قیمت بسیار پایینی دارد، احتمالاً می تواند برای مشتریانی که به صفحه نمایش مولتی تاچ علاقمندند بسیار جذاب باشد. ضمناً انتظار می رود به زودی جسچرهای خاصی مانند سوایپ، تپ و زوم دو انگشتی در آن پدیدار شود.
 
عارف ماسکاتیا -مدیر بخش فنی ایسر در خصوص این کروم بوک می گوید: «محصول جدید ما (C720P) به مشتریان تجربه جدیدی به هنگام مرور وب می دهد. استفاده از اپلیکیشن های کروم در این کروم بوک بیشترین لذت را به آنها خواهد داد.»
 
به نظر می رسد که ایسر بسیار به نسخه جدید C720 امیدوار است و می خواهد با عرضه آن با قیمت مناسب و در نزدیکی تعطیلات کریسمس فروش بیشتری را در این عرصه تجربه کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 7 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر