سیری به ماشین های هوندا می آید تا دستورات شما را اجرا کند

سیری به ماشین های هوندا می آید تا دستورات شما را اجرا کند
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
چهارشنبه ۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
اتومبیل های هوندا از ابتدای سال ۲۰۱۴ مجهز به قابلیت جدیدی می شوند که به رانندگان اجازه می دهد با کمک سیری، دستورات مورد نظرشان را به ماشین ابلاغ کنند.
اپل و هوندا مدت‌ها است که مشغول کار بر روی سرویسی هستند که به Siri Eyes Free شناخته می شود. حالا هوندا گزارش داده که این قابلیت مفید چند روز دیگر به صورت رسمی معرفی می شود.
 
در واقع قابلیت Siri Eyes Free به راننده اجازه می دهد با فشردن دکمه ای روی فرمان به منشی آیفونی اش -سیری- دسترسی داشته باشد و دستوراتی مانند تعویض آهنگ در حال پخش، برقراری تماس با افراد و ... را به او بدهد. به این صورت، رانندگان می توانند بدون چشم برداشتن از مسیر، تنها با دستورات صوتی برخی کارها را انجام دهند.
 
هوندا تایید کرده که این قابلیت بر روی ماشین های تولیدی سال ۲۰۱۴ این شرکت برقرار خواهد بود. بدین ترتیب یک نمایشگر ۷ اینچی در مدل های جدید هوندا نصب است که کار دریافت دستورات صوتی راننده و اجرای آنها را بر عهده دارد. به گفته هوندا، این قابلیت به صورت رسمی ۱۳ آذرماه معرفی شده و جزئیات بیشتری در خصوص آن منتشر خواهد شد.
 
البته به نظر می رسد این نمایشگر کار مسیریاب را هم خواهد کرد. همچنین ممکن است برای نمایش ساعت یا ویدیو، ارسال پیام و حتی مرور وب هم استفاده داشته باشد. باید منتظر بمانیم و ببینیم هوندا قصدش چیست. همچنین اشاره کنیم که اپل مشغول کار بر روی مشابه این پروژه با شرکت های آئودی، بی ام و، جگوار، لندرور، مرسدس بنز و تویوتا نیز هست.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 6 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر