سهام نینتندو رو به افزایش رفت

سهام نینتندو رو به افزایش رفت
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
سه شنبه ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۰۴:۳۰
دو هفته ای که گذشت شاید یکی از بزرگ ترین ایام خبری مایکروسافت و سونی بود و هر کجا که می رفتید نام این دو شرکت با کنسول های جدیدشان، ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 شنیده می شد اما اواخر ماه نوامبر، نینتندو هم با چند عنوان قوی، پا به عرصه گذاشت.
 
طبق گزارش ها Super Mario 3D World و The Legend of Zelda: A Link Between Worlds مهم ترین عوامل افزایش 4.27 درصدی سهام نینتندو طی چند ماه اخیر شده اند و در نوع خود بسیار جالب است که دو بازی بتوانند روی سهام یک شرکت چنین تاثیر گسترده ای داشته باشند. البته اینجا است که باید به جادوی زلدا و ماریو ایمان بیاوریم.
 
بر اساس این گزارش، نقدها و بررسی های منتشر شده از این دو بازی و البته عنوان Mario Party: Island Tour بسیار در این میزان پیشرفت نقش داشته. عامل موثر دیگر پایین آمدن ارزش ین نسبت به دلار بوده که بسیار به سود کمپانی های ژاپنی صادر کننده است و نینتندو دقیقا در مرکز فصل خرید گیمرها قرار دارد و بیشترین تعداد کنسول و بازی را طی چندین یک سال گذشته به فروش می رساند.
 
از گزارش هفته پیش نینتندو پیرامون فروش 2 میلیونی نسخه جدید پوکمون تنها در ایالات متحده هم نمی شود گذشت جایی که طرفداران سینه چاک بسیاری دارد و طی ماه های آینده هم فروش خود را حفظ خواهد کرد. البته این بازی برای کنسول 3DS منتشر شده و نمی تواند تغییراتی در سرنوشت Wii U ایجاد کند.
 
تا پایان سپتامبر سال 2013، تقریبا 2 ماه پیش، نینتندو تنها موفق به فروش 3.91 میلیون Wii U شده بود که برای 10 ماه یک کنسول به شدت ناامید کننده. گزارش جدیدی از سوی این شرکت تا به الان منتشر نشده تا متوجه شویم عرضه این تعداد بازی چقدر در فروش کنسول موثر بوده است. البته پیش بینی می شود با فروش خارق العاده ای که باندل های مختلف این کنسول طی 3-4 روز اخیر داشته اند، نینتندو جهت برگرداندن نگاه ها به سوی خودش آماری جدید ارائه دهد.
 
چند هفته پیش از ژاپن گزارش رسید که Wii U در بازار این کشور هم شاهد افزایش فروش 1500 درصدی بوده که در یک سال اخیری که این کنسول منتشر شده بی سابقه بود آن هم تنها با عرضه بازی و باندل Wii Party U. باید منتظر بمانیم و ببینیم Super Mario 3D World چه خواهد کرد و چه تغییری در میزان فروش کنسول ایجاد می کند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 5 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر