طرح مفهومی آیفون 6 با نمایشگر چند وجهی

طرح مفهومی آیفون 6 با نمایشگر چند وجهی
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۲۲:۰۰
نمایشگرهای منعطف این روزها نگاه های زیادی را به خود جلب کرده اند، در این میان نمایشگرهای چند وجهی نیز به تدریج در مرکز توجه سازندگان تلفن های هوشمند قرار گرفته اند.
 
چندی پیش گفتیم که سامسونگ قصد دارد در سال 2014 تلفن های خود را با نمایشگر 3 وجهی عرضه کند . حال اسکندر اوتِبایِف با همین ایده یک طرح مفهومی جالب از نسخه بعدی آیفون تهیه کرده است.

در نمایشگر چند وجهی طراحی شده توسط این طراح قزاقستانی، دکمه های مجازی جای دکمه های فیزیکی را در دو طرف دستگاه گرفته اند. مابقی بخش های دستگاه نسبت به آیفون 5S دست نخورده باقی مانده.

حرف و حدیث در مورد عرضه آیفون هایی با نمایشگرهای بزرگ تر بسیار است. پیش از این سناریو های احتمالی برای آیفون 6 بزرگ تر را بررسی کردیم. بلومبرگ هم اخیراً گزارش کرده بود که اپل در پی عرضه آیفون هایی با نمایشگر بزرگ و خمیده در سال 2014 است .
 
به نظر می رسد ارائه نمایشگرهای بزرگ تر برای آیفون در سال آینده بسیار جدی باشد. از آن سو، استفاده از پَنِل های سه وجهی نیز از سوی اپل زیاد دور از ذهن نیست.
 
البته لازم به یادآوری است که اپل معمولا در مورد پیاده کردن فناوری های نو در دستگاه هایش کمی شکیبایی به خرج می دهد، تا اصطلاحاً آن فناوری ها جا بیُفتند، و سپس آن ها را در محصولاتش تعبیه می کند.
 
نظر شما در مورد این طرح مفهومی چیست؟ فکر می کنید اپل نیز به ساخت چنین محصولی فکر می کند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 4 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر