Pooleaf Pen: نصف خودکار، نیمی برگ

Pooleaf Pen: نصف خودکار، نیمی برگ
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
یکشنبه ۳ آذر ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
وقت آن رسیده با "پایه خودکارهای قدیمی" روی میز خود خداحافظی کنید! همه ما با آن آشنا هستیم؛ پر شده از بیست قلم در شکل ها و طرح های مختلف: چند عدد خودکار تبلیغاتی، دو مداد تراش نشده که بدون استفاده و دلیل آنجا هستند، سه خودکار بدون جوهر...!

اکنون به لطف یک طراحی خلاقانه می توانید آن منظره بد قدیمی را با یک دسته دوست داشتنی از قلم هایی شبیه ساقه های چمن جایگزین کنید.

اگر چه داشتن یک گلدان گیاه کوچک در محل کار شما، باعث ایجاد حس طراوت و تازگی می شود. ولی از طرفی فضای روی میز را برای قرار دادن لوازم اداری و سایر وسایل مورد نیاز، احتیاج دارید. به علاوه اینکه شاید آنچنان هم به داشتن یک موجود زنده از نوع گیاه در محل کار خود علاقمند نباشید، چرا که در مقابل زیبایی های آن، مشکلات نگهداری و آبیاری به موقع اغلب آزار دهنده هستند.
 
محصول ساخته شده توسط استودیو طراحی زاپ کره، همان خودکارهای معمولی هستند که با طراحی خاص بدنه و شکل، شبیه برگ های چمن شده اند. ایده این استودیو، تزئین فضای کاری با استفاده از قرار دادن یک دسته از آنها درون جاخودکاری و بوجود آوردن چیزی شبیه یک گلدان گیاه است.

قلم های Pooleaf با قطر ۱۰ میلیمتر و ۲۷۸ میلیمتر طول، دکوراسیون خوبی برای میز شلوغ شما هستند. ضمن آن که ضخامت نوک قلم 0.5 میلیمتر است. بهره گیری از لاستیک سیلیکون برای ساخت این قلم ها سبب شده تا در هنگام استفاده همانند برگ های طبیعی چمن، انعطاف پذیری و نوسان آرامی داشته باشند. البته از آنجا که انتهای خودکار از نظر اندازه شبیه سایر قلم ها است، می توان از آن در سایر پایه خودکارهای متداول نیز استفاده کرد.
 
Pooleaf در سه رنگ سبز جنگلی، سبز بهاری و زرد-سبز قابل تهیه است که با ترکیبی از این رنگ ها در یک جاخودکاری، نتیجه ای شبیه به یک گلدان طبیعی بوجود می آید. به گفته سازنده حتی ساقه این خودکارها در اثر مرور زمان دچار تغییر رنگ می شود!
 
با این تفاوت که آنها در نهایت عمر بیشتری از یک گیاه دارند، حتی وقتی جوهرشان تمام شود.
 
قیمت هر ساقه خودکار(!) در Connect design : پنج دلار.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 3 آذر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر