مایکروسافت: ۸۵ درصد از اپلیکیشن های ضروری اندروید و آی او اس در ویندوزفون هم یافت می شوند

مایکروسافت: ۸۵ درصد از اپلیکیشن های ضروری اندروید و آی او اس در ویندوزفون هم یافت می شوند
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۴:۳۰
مایکروسافت با قوت به توسعه پلتفرم ویندوز فون می پردازد و کم کم نشانه های موفقیت هم هویدا می شوند. هفته پیش اپلیکیشن Vine راه ویندوز فون را در پیش گرفت و دیروز هم پشت سر هم از Instagram و Waze و حتی اپ موسیقی MixRadio نوکیا به ویندوز فونی ها پیوستند.
 
امروز و در پی این اتفاقات تاد بریکس، مدیر بخش فروشگاه و اپلیکیشن های ویندوز گفته که تعداد اپلیکیشن ها از حد ضروریات گذر کرده.
 
بریکس طی مصاحبه ای اعلام کرده که ۸۵ درصد از هر ۲۵ اپلیکیشن موجود در اندروید و iOS در ویندوز فون هم یافت می شود. احتمالاً آن ۱۵ درصد باقی هم مربوط به اپ های گوگل می شوند که ماجرای خاص خود را دارد. البته به نظر می رسد از هر ۲۵ اپ بیست و یکی از آنها در ویندوز فون هم موجود است که این می شود ۸۴ درصد ولی می توان از این ۱ درصد چشم پوشی کرد.
 
این مدیر مایکروسافت در مصاحبه خود ادعا کرده نسخه ویندوز فونی اپلیکیشن های مشترک بسیار با کیفیت تر از نسخه iOS آنها است. جالب تر این که طی امسال میانگین امتیازهای داده شده به اپ ها توسط کاربران از ۳.۶ به ۳.۸ افزایش یافته؛ حداکثر امتیاز ۵ است.
 
بریکس در حرف هایش اشاره ای به تعداد کل اپلیکیشن های ویندوز فون نکرد ولی گفت حدود ۱۷۵،۰۰۰ اپ جدید در ۲ ماه گذشته آغاز به کار کرده اند. اکنون از فروشگاه ویندوز فون به طور میانگین روزانه ۱۰ میلیون دانلود انجام می شود. همچنین متوسط کاربران ۶۵ اپ روی تلفن های خود دارند که نسبت به سال پیش که ۴۲ اپ بود افزایش خوبی را نشان می دهد.
 
به طور قطع ویندوز فون در حال رشد است و چیزی نمانده که به عنوان سومین پلتفرم اصلی موبایل در کنار اندروید و iOS به رسمیت شناخته شود. مهم ترین دغدغه کاربران در مورد ویندوز فون تعداد اپلیکیشن های موجود در آن بود و این طور که به نظر می رسد با روند حاضر به زودی از میان می رود. فکر می کنید ویندوز فون در رقابت با اندروید و iOS به چه جایگاهی دست یابد؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر