برخی تحلیلگران از احتمال قیمت گذاری بالاتر برای آیفون ۶ می گویند

برخی تحلیلگران از احتمال قیمت گذاری بالاتر برای آیفون ۶ می گویند
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۷
همان طور که می دانید، تقریبا همه متفق القول هستند که اپل سال آینده حداقل یک آیفون با نمایشگر بزرگتر رونمایی خواهد کرد. گزارش ها با هم اختلافاتی دارند. از ۴.۵ تا ۶ اینچ در آنها آمده و حتی برخی فکر می کنند که سال آینده اپل دو آیفون جدید، یعنی در اصل آیفون ۶ و یک آیفبلت را معرفی کند.
 
اما برخی تحلیلگران با توجه به قیمت قطعات جدید و اشتهای اپل برای داشتن حاشیه سود بالاتر که حتی بر تصاحب سهم بیشتر از بازار هم سایه افکنده، احتمال می دهند سال آینده دیگر قیمت آیفون از ۶۴۹ دلار شروع نشود. آنچه امسال در مورد آیپد مینی رتینا رخ داد هم این تئوری را تقویت کرده.
 
تصور کنید که بزرگ شدن نمایشگر آیفون (های) سال ۲۰۱۴ می تواند بر هزینه تولید پنل بیفزاید -تازه هنوز نمی دانیم قطر و تراکم پیکسل نمایشگر چقدر خواهد بود. استفاده احتمالی از یاقوت کبود را هم به آن بیفزایید تا بهانه افزایش قیمت جور شود.
 
در این بین یکی از تحلیلگران بازار به نام کریس کاسو، فاکتور هزینه قطعات آیفون ۶ را محاسبه کرده و انتظار دارد این محصول با چیپ جدید، نمایشگر بزرگتر و استفاده از یاقوت در بخش هایی از بدنه عرضه شود. طبق برآورد او، چنین محصولی بین ۵۰ تا ۱۰۰ دلار گران تر از آیفون 5s خواهد بود.
 
حداقل این یک مورد خاص، یعنی قیمت محصولات جدید اپل، تا لحظه ای که فیل شیلر آنها را روی صحنه اعلام نکند، از همه پوشیده است. تا این حد خیال تان راحت که قبل از معرفی کامل محصول، قیمت آن توی ذوق تان نخواهد زد. البته اگر افزایشی در کار باشد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر