تغییر رویکرد ال جی از تلفن های هوشمند به تلویزیون های هوشمند

تغییر رویکرد ال جی از تلفن های هوشمند به تلویزیون های هوشمند
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
پنجشنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۰:۰۵
خیلی دور نیست زمانی که کاربران با شنیدن پیشنهاد برند ال جی به عنوان یک تلفن هوشمند لب ور می چیدند. ال جی برای تغییر این ذهنیت خیلی کوشید و حالا دیگر کمتر کسی است که نخواهد LG G2، نکسوس ۴ و جی فلکس خمیده را داشته باشد.
 
اما گزارش هایی از رسانه های کره منتشر شده که از کاهش تمرکز این شرکت بر تلفن های هوشمند حکایت می کنند. بعد از این همه تلاش و موفقیت کنونی این تصمیم کمی عجیب به نظر می رسد. این طور که گفته شده این بار قوای ال جی معطوف ساخت تلویزیون خواهد شد.
 
البته مسئولان ال جی می گویند تلفن های هوشمند در بلند مدت برای شان مهم هستند اما در کوتاه مدت معتقدند برای کاهش ریسکِ کاری بهتر است تمرکز خود را روی تجارت هایی که خیلی خوب جواب داده اند بگذارند.
 
این طور که مشخص است هنوز به طور قطع معلوم نیست این کار یک باره انجام خواهد گرفت یا به آهستگی عملی می شود؛ البته این تغییرات به بخش تحقیق توسعه این شرکت سرایت نمی کند و محققان ال جی با قوت به کار خود ادامه می دهند.
 
«با این بازاری که رو به کاهش است [انبوه] شرکت های چینی که پایین تا میان رده ها را قبضه کرده اند چاره دیگری برای ال جی الکترونیکز باقی نمی ماند. بهتر است ابتدا منابع خود را در بازاری که در آن قوت کافی دارد به کار گیرد؛ سپس از عایدی آن به تلفن های هوشمند تخصیص دهد»
 
هر چند قرار نیست این تصمیم به ناپدید شدن ال جی از صنعت تلفن های هوشمند بینجامد اما فکر نمی کنید چنین تصمیمی باعث رشته شدن پنبه هایی است که تا کنون به سختی ریسیده؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: پنج شنبه 30 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر