شارژ آیفون با عینک آفتابی مجهز به پنل خورشیدی Ray-Bans

شارژ آیفون با عینک آفتابی مجهز به پنل خورشیدی Ray-Bans
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
شاید قبلا هم درباره این ایده چیزهایی شنیده باشید و به استفاده های بسیار بهتر از سرنشین همیشگی بینی فکر کرده باشید. اما همیشه مهمتر از فکر، عمل کردن است.
 
Sayalee Kaluskar که در کسوت یک طراح فعالیت می کند، به تازگی با افزودن پنلهای خورشیدی به عینک آفتابی Ray-ban خود، آن را به یک ابزار شارژ آیفون تبدیل نموده است.
 
این ابداع که Ray-Ban Shama Shades نام گذاری شده، بخشی از یک پروژه دانشجویی در مدرسه تبلیغات میامی، (در سانفرانسیسکو) است.
 
عینک آفتابی shades مجهز به پنل خورشیدی کوچکی بر روی هر یک از دسته های خود است و گفته می شود پس از اتمام یک روز آفتابی، انرژی لازم برای شارژ آیفون ۵ را تامین خواهد نمود.
 
البته پیش از این هم ابداعات خلاقانه ای در خصوص استفاده از سلولهای خورشیدی روی لباسها و ابزارهای پوشیدنی را دیده بودیم. مانند کوله پشتی های Ralph Lauren، یا پتنت تازه اپل که شامل تامین انرژی ابزارهای الکترونیک با استفاده از پنل های خورشیدی نصب شده روی خودشان است.
 
به نظر می رسد که روز به روز علاقه مردم برای استفاده از انرژی خورشیدی قابل حمل، شدت بیشتری پیدا می کند و همگان به دنبال استفاده مقرون به صرفه و ذخیره میزان کافی انرژی در ابعاد کوچک هستند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 26 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر