مایکروسافت اپلیکیشن 3D Builder را برای ساده سازی چاپ سه بعدی در ویندوز ۸.۱ عرضه کرد

مایکروسافت اپلیکیشن 3D Builder را برای ساده سازی چاپ سه بعدی در ویندوز ۸.۱ عرضه کرد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۸:۰۰
همه می دانیم که چاپگرهای سه بعدی به سرعت در حال نفوذ در صنایع مختلف هستند و ما در نارنجی آن قدر به این موضوع پرداخته ایم که توضیح بیشترش تکراری می شود.
 
مایکروسافتِ در حال تغییر که چندی قبل برای پیشی گرفتن از رقبا، پشتیبانی بومی از پرینترهای سه بعدی را به API ویندوز ۸.۱ آورد، امروز در تکمیل برنامه خود خبر از عرضه نرم افزاری برای این نوع پرینترها داد.
 
این اپلیکیشن که به گفته مایکروسافت برای تازه کارها ساخته شده تا بتوانند ایده های خود را به راحتی عملی کنند 3D Builder نام دارد و کاتالوگی از طراح های پیش آماده در آن قرار گرفته تا کار برای هر کسی ساده شود.
 
به خصوص کاربران کنجکاوی که دانش چندانی هم در زمینه CAD ندارند می توانند اشیای مورد نظرشان را تنظیم و ترکیب کنند؛ حتی کاربران حرفه ای هم که به ابزارهای پیشرفته CAD تسلط دارند می توانند طرح های پیچیده خود را در نرم افزار وارد (Import) کرده و از آن به خوبی استفاده کنند.
 
هر چند هنوز پرینترهای سه بعدی عمومیت نیافته اند و در هر مغازه ای پیدا نمی شوند اما این روند سریع، حکایت از آینده درخشانی برای چاپ سه بعدی و دستگاه ها و نرم افزارهای مربوط به آن دارد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 25 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر