اپلیکیشن بتلفیلد 4 برای iOS منتشر شد؛ نسخه اندروید اواخر نوامبر

اپلیکیشن بتلفیلد 4 برای iOS منتشر شد؛ نسخه اندروید اواخر نوامبر
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
شنبه ۲۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
چند روزی می شود که بازی بتلفیلد 4 برای دو کنسول نسل حاضر و همچنین PC منتشر شده است ولی خبری از مد وعده داده شده در تریلرهای بازی برای تبلت ها نبود. Commander Mode یا همان مد فرماندهی از طریق تبلت و بدون نیاز به دسترسی محلی به بازی بتلفیلد 4 به شما امکان می دهد تا خیلی راحت وارد یکی از سرورهای بازی شده و نقش استراتژیست یک نقشه را ایفا کنید.
 
این اپلیکیشن، مخصوص لیدرها و البته تیم های بزرگ طراحی شده. تصور کنید تیم 32 نفره شما در میدان جنگ به یک مغز متفکر که تمام منطقه زیر دستانش قرار دارد نیازمند است. اینجا است که سی و سومین نفر وارد میدان می شود و کنترل امور را به دست می گیرد. البته برای رهبری یک تیم حتما نباید تمامی افراد داخل سرور از تیم شما باشند. یا به عبارتی دیگر اصلا می توانید وارد یک سرور غریبه شوید و آنجا به تیم خودتان راهکار ارائه کنید.
 
یکی از امکانات این اپلیکیشن صحبت با اسکوادها است. برای مثال تیم دلتا در حال عبور از دریاچه است و یک جت در حال نزدیک شدن به آنها. در حالی که تیم دلتا از این اتفاق اندکی فاصله دارد شما می توانید به تیم دلتا خبر دهید که این جت در حال نزدیک شدن به آنها است و باید از تیررسش خارج شوند.
 
حالا تصور کنید تیم آلفا در موقعیت دیگری تحت فشار چند اسکواد تیم مقابل قرار گرفته و راه فراری هم ندارد. شما می توانید با استفاده از تسلیحات در دسترس، منطقه را چنان با خاک یکسان کنید که تیم آلفا به راحتی از وظیفه محول شده بر آید. البته غیر از این کار برای ساپورت تیم می توانید نیروی پشتیبانی هم اعزام کنید.
 
به فکر ضد حمله و تسخیر نقطه B هستید؟ بهترین راه ارسال UAV ها است. منطقه را کاملا شناسایی کنید و کوچکترین جنبشی را ثبت کنید و سپس با درک کامل از موقعیت وارد ماجرا شوید. اگر موقعیت را خطرناک دیدید با انفجار یک EMP یا بمب های الکترومغناطیسی تمام وسایل برقی و رادارهای دشمن را از کار بیندازید. این ها همگی کارهایی است که فقط فرمانده می تواند انجام دهد.
 
کامندر مد یا مد فرماندهی هم اکنون برای دانلود از اپ استور به صورت رایگان در دسترس است و اندرویدی ها کافی است چند روز بیشتر صبر کنند تا این اپلیکیشن اواخر ماه نوامبر از طریق گوگل پلی در دسترس قرار بگیرد. اگر از طرفداران بتلفیلد 4 هستید این بهترین فرصت برای دریافت محتوای بیشتر این بازی است.
 
برای اجرای این اپلیکیشن نیاز به یک بتلفیلد 4 (روی هر پلتفرمی) و یک تبلت با سیستم عامل حداقل iOS 6.1 دارید. بنابراین آیپد 2 به بالا -که شامل آیپد مینی هم می شود- قابلیت اجرای این اپلیکیشن ساده اما کاربردی را دارند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 25 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر