Motiif M: یک کت جادویی هوشمند با آنتن 4G و جیب مخصوص برای شارژ بی سیم تلفن

Motiif M: یک کت جادویی هوشمند با آنتن 4G و جیب مخصوص برای شارژ بی سیم تلفن
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

تصور کنید که بشود در آن واحد هم خوش تیپ و جذاب به نظر رسید، و هم از شارژ بی سیم و ارتباط 4G برخوردار شد، و در نتیجه از حمل شارژر و هات اسپات موبایل خلاص شد.
 
این ایده ای است که پشت طراحی کت بارانی هوشمندی با نام M ساخت Motiif بوده تا یک گجت (؟) جدید و فوق العاده به دنیای فناوری های پوشیدنی گام بگذارد.

خود کت ۱۰۰ درصد ضد آب و دوخته شده از پارچه پنبه ای با فناوری نانو است. شما می توانید با خیال راحت آن را به خشک شویی بدهید تا تمیز شود. پس از بابت اینکه یک کت واقعی و خوش جنس می خرید، خیال تان راحت.

اما با استفاده از فناوری ارتباطی 4G، این کت می تواند نقش یک هات اسپات وای-فای را در شبکه PAYG شرکت Karma (ارائه کننده خدمات اینترنت همراه در امریکا) ایفا کند. این شرکت با اسپرینت همکاری دارد و در ۸۰ شهر در دسترس ۱۳۵ میلیون نفر است.
 
دارنده کت جادویی با استفاده از یک کابل میکرو یو اس بی از هر مارکی، می تواند کت را به منظور استفاده از 4G شارژ کند و سپس M بین ۶ تا ۸ ساعت برای او اینترنت تامین می کند.

دست آخر می رسیم به جیب جادویی این کت هوشمند. کافی است تلفن هوشمند (فعلا آیفون 4 و 4s، آیفون 5 و 5s، گلکسی S3 و S4 پشتیبانی می شوند) در داخل جیب مخصوص این کت قرار بگیرد تا شارژ بی سیم بدون هیچ زحمت اضافه ای شروع شود.
 
Motiif M فعلا در مرحله تست آلفا است و قرار است ۳۰۰ نفر آن را در زندگی روزمره استفاده کنند تا ایرادات احتمالی کشف و رفع شوند. بنابراین از قیمت آن هم چیزی نپرسید که معلوم نیست.
 
اینگونه است که دنیای گجت های پوشیدنی جدی تر می شود. شما این طور فکر نمی کنید؟
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 21 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر