ساخت ماشین فرمول یک مدل با قطعات 250 هارد دیسک

ساخت ماشین فرمول یک مدل با قطعات 250 هارد دیسک
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

ساخت ماشین فرمول یک مدل با قطعات 250 هارد دیسک

ساخت مدل از ابزارها و اشیاء مختلف یکی از سرگرمی هایی است که افراد زیادی در دنیا مشغول آن هستند و جالب اینکه آن را با مواد اولیه بسیار متفاوتی هم انجام می دهند. اما اگر بخواهید چیزی را به طور کامل از قطعات بیرون آمده از شکم کامپیوترهای شخصی بسازید، داستان چگونه پیش می رود؟
 
این کاری است که راب ریان، یکی از کارشناسان شرکت وسترن دیجیتال به تازگی آن را انجام داده و به کمک اعضای خانواده اش، با قطعات هارد دیسک ها دست به تولید یک مدل زده است.
 
طبق گزارشات موجود، ریان و خانواده اش، یک ماشین مدل F1 RC مسابقه ای ساخته اند که در آن از قطعات ۲۵۰ هارد دیسک وسترن دیجیتال استفاده شده است. این پروژه طی ۴۰۰ ساعت کار به اتمام رسیده و نتیجه کار عکس زیبا و خارق العاده ابتدای مطلب است.
 
در این ماشین می توانید بخش های مختلف هارد دیسکها را مشاهده کنید. برای مثال در بال جلویی ماشین از سر هم کردن فعال کننده های هارد Red وسترن دیجیتال استفاده شده است. و البته همین طور که می بینید، جلوی این ماشین فرمول یک به گونه ای طراحی شده که هر اتومبیل بدشانسی را که سد راه شود، در هم خواهد کوبید.
 
برای مونتاژ موتور هم از فعال کننده هارد دیسک Scorpio وسترن دیجیتال استفاده شده. او در طرفین ماشین هم از صفحات anti-disk هاردهای وسترن دیجیتال Red بهره برده است.
 
این پروژه منحصر به فرد و البته کمی دیوانه وار نشان می دهد که قطعات کامپیوتری تنها به درد محاسبات نمی خورند. و می توان استفاده های کاملا خلاقانه و جدیدی را هم برای شان متصور بود. شاید بد نباشد و منتظر غافلگیری بعدی ریان و خانواده اش باشیم.
 
تصاویر این ماشین جذاب در ادامه مطلب:


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر