نقشه راه موبایلی سامسونگ؛ تلفن هایی با نمایشگر 2K و 4K برای دو سال آینده

نقشه راه موبایلی سامسونگ؛ تلفن هایی با نمایشگر 2K و 4K برای دو سال آینده
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
نیما دادگستر
چهارشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
از صبح خبرهای مخلتفی درباره نمایشگرهای قابل انعطاف سامسونگ برای سال ۲۰۱۵ و تمرکز تجاری شرکت در سال ۲۰۱۴ خوانده اید، پس خودتان را برای این یکی هم حاضر کنید چون در کنفرانس تحلیلی این شرکت موارد دیگری هم بیان شده.
 
نه اینکه این روزها پیکسل ها از فرط درشتی در چشمان کاربران فرو می روند، سامسونگ می خواهد آنها را بیش از هر آنچه در تصورتان می آید کوچک کند. این نقشه راه دو سال آینده است.

بله قرار است نمایشگر آمولد تولیدی برای پرچمدار سال آینده سامسونگ، رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ (WQHD یا 2K HD) و تراکمی در حدود ۵۶۰ پیکسل در هر اینچ (احتمالا در قطری ۵.۲ اینچی) داشته باشند و اگر این کافی نیست در سال ۲۰۱۵ به سمت 4K یا Ultra HD خواهیم رفت، یعنی رزولوشن ۳۸۴۰ در ۲۱۶۰ پیکسل.

در بالا هم نقشه راه تولید رم، چیپ پردازشی، سنسور دوربین و نمایشگر محصولات آینده را مشاهده می کنید. بله برای گلکسی S5 باید علاوه بر نمایشگر ذکر شده، سنسور ۱۶ مگاپیکسلی، چیپ ۶۴ بیتی با معماری ARM اختصاصی، و حداقل ۴ گیگابایت رم را پیش بینی کرد.
 
نمایشگرهای قابل انعطاف برای سال ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ به کنار، سامسونگ در نظر دارد در سال های ۲۰۱۶ و ۲۰۱۷ نمایشگرهای قابل لوله کردن را هم به تلفن های هوشمند ارزانی دارد.
 
مشخصات فنی همه چیز نیست، ولی در دنیایی با این سطح از رقابت مردم به سمت برندی می روند که به قدرت تکنولوژیک آن اعتماد پیدا کرده باشند. به نظر می رسد سامسونگ چیزی از این بابت کم نداشته باشد.
 
راستی سامسونگ با کنفرانس امروزش دست لودهندگان را از پشت بسته! تقریبا تمام چیزی که لازم است را درباره گلکسی S5 می دانیم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 15 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر