تبلت های یوگا ۸ و ۱۰ اینچی لنوو عمر باتری ۱۸ ساعته و پایه نگه دارنده در همه زوایا دارند

تبلت های یوگا ۸ و ۱۰ اینچی لنوو عمر باتری ۱۸ ساعته و پایه نگه دارنده در همه زوایا دارند
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

خیلی از لو رفتن تبلت های B6000 و B8000 لنوو نمی گذرد که این شرکت بالاخره تصمیم به رونمایی از آنها گرفته. نوآوری های خوش نامِ چینی بعد از جا به جا کردن مرزهای لپتاپ ها حالا روی دسته تبلت ها متمرکز شده.
 
تبلت های یوگا ۸ و ۱۰ را که در دست می گیرید انگار یک مجله را به دست دارید. طراحی کلی آنها چیزی ندارد که قبلاً ندیده باشیم اما تعبیه یک قسمت اضافی باعث افزایش عمر باتری دستگاه ها شده و با هر بار شارژ می توانند بین ۱۶ تا ۱۸ ساعت کار بدهند.
 
هر دو تبلت یوگای ۸ اینچی و ۱۰ اینچی از کیفیت ساخت خوبی برخوردارند؛ با صرف نظر از محفظه استوانه ای شکل باتری، باقی بدنه باریک است و پشت دستگاه اندکی حس بافتی دارد. این شکل جدید باعث می شود نگهداشتن دستگاه به راحتی میسر شود به خصوص در نسخه ۸ اینچی این موضوع خیلی صدق می کند.
 
در طراحی این تبلت ها یک پایه هم در نظر گرفته شده که کمی باز کردنش دشوار است اما بر خلاف تبلت سرفیس ۲ مایکروسافت که فقط دو وضعیت دارد این پایه به خوبی دستگاه را در زوایای مختلف حفظ می کند.
 
دو بلندگو بسیار با کیفیت در جلوی دستگاه تعبیه شده تا تماشای فیلم و گوش کردن به موسیقی را لذت بخش کند.

هر دو دستگاه از تراشه MT8125 استفاده می کنند که پردازنده ۴ هسته ای با معماری Cortex-7 و بسامد ۱.۲ گیگاهرتز درون آن وجود دارد. تبلت ها ۱ گیگابایت رم دارند و از اندروید ۴.۲.۲ استفاده می کنند. لنوو یک پوسته اختصاصی به دستگاه اضافه کرده که روبات سبز را تا حد زیادی به iOS شبیه می کند. هر چه هست عملکرد سریع و سرعت پاسخگویی خوبی دارد.
 
هر دو تبلت از رزولوشن ۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل برخوردارند که زاویه دید آنها تعریف چندانی ندارند. البته ظاهراً نقطه قوت این تبلت ها باتری با دوام شان است و لنوو هم روی این ویژگی مانور داده.
 
این شرکت برای تبلت های یوگا کیس محافظ هم عرضه کرده که آنقدرها با کیفیت نیست. البته نقاط ضعف دیگری هم وجود دارد مثلاً وقتی پایه باز می شود جلوی لنز دوربین را می گیرد به علاوه همان طور که قبلاً هم گفتیم باز کردن این پایه چندان هم کار ساده ای نیست.
 
تبلت یوگا ۸ به قیمت ۲۴۹ دلار به فروش می رسد و با نمایشگر بزرگتر و عمر باتری بیشتر، رقیب سر سختی برای نکسوس ۷ با قیمت ۲۲۹ دلار خواهد بود. مدل ۱۰ اینچی تبلت یوگا از ۸ اینچی هم خوش قیمت تر است و فقط ۲۹۹ دلار قیمت گذاری شده تا رو در روی کیندل فایر HDX آمازون قرار گیرد. در ادامه می توانید گالری عکس این دو تبلت را مشاهده کنید.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر