ال جی در حال ساخت نکسوس ۸ بر پایه جی پد ۸.۳ است؟

ال جی در حال ساخت نکسوس ۸ بر پایه جی پد ۸.۳ است؟
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
نیما دادگستر
دوشنبه ۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۱:۰۰
قبلا شایعه ای راه افتاده بود مبنی بر اینکه گوگل در یک همکاری مشترک دیگر با ایسوس قصد ساخت تبلت نکسوس ۸ را دارد. برای آنهایی که یک تبلت ۱۰ اینچی را بزرگ می دانند و یک تبلت ۷ اینچی را خیلی کوچک، تبلت های ۸ اینچی به معنای واقعی کلمه عالی هستند.
 
اما اسناد ثبت تبلت LG-V510 به عنوان محصولی جدید در سایت بلوتوث -که تاریخ شان به همین چند روز پیش بر می گردد- دوباره توجه ما را به این شایعه جلب کرده. 
 
نکته جالب این است که کد تبلت LG G Pad 8.3 که پیش تر معرفی شده، LG-V500 است. این می تواند دو معنا داشته باشد. یا با نسخه ای دیگر از جی پد ۸.۳ (مثلا شاید نسخه LTE) طرف هستیم، یا اینکه در پس پرده واقعا نکسوس ۸ در کار است و دارد آماده معرفی می شود.
 
شاید آخرش معلوم شود که بی خود به شایعه نکسوس ۸ دامن زده ایم. شاید هم حدس و گمان ها درست از کار در آیند. به خصوص دقت داشته باشید که نکسوس ۱۰ به موفقیت خاصی دست پیدا نکرده، احتمالا به این دلیل که اکثر مردم از تبلت های بزرگ انتظاری بیش از پوسته ساده اندروید خالص دارند و به سراغ آیپد یا گلکسی نوت ۱۰.۱ می روند.
 
بنابراین اگر نکسوس ۸ واقعا در حال ساخت است، تصمیم هوشمندانه ای برای گوگل است و می تواند شکاف بین نکسوس ۷ و نکسوس ۱۰ را به خوبی پر کند. اگر قرار به معرفی نکسوس ۸ احتمالی همراه با نکسوس ۵ بود باید تا الآن خبرهای غیررسمی زیادی از آن می داشتیم. پس شاید تا اندروید ۴.۵ باید صبر کرد!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 6 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر