تصویر دیگری از ظاهر احتمالی Nexus 5 گوگل

تصویر دیگری از ظاهر احتمالی Nexus 5 گوگل
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

تصویر دیگری از ظاهر احتمالی Nexus 5 گوگل
 
 
عباس‌ واحدی
یکشنبه ۵ آبان ۱۳۹۲ - ۱۶:۰۰
در روزها و هفته های جاری همه برای رونمایی اندروید 4.4 به همراه اسمارت فون محبوب شایعه پراکنان، نکسوس 5 لحظه شماری می کنند. و در این میان اطلاعات و تصاویر متعددی از این ابزار در اینترنت لو رفته است. 
 
و حالا نوبت به تصویری غیررسمی اما بسیار مورد قبول از نکسوس 5 گوگل می رسد که توسط اکانت تویتری مشهور evleaks منتشر شده است. این عکس می تواند پایانی بر تمام شکاکی ها در خصوص عرضه چنین محصولی یا ظواهر آن باشد.
 
این تصویر بسیار شبیه به چیزی است که در ویدیوی معرفی کیت کت به خوبی قابل تشخیص بود و البته چندی بعد هم برای مدت کوتاهی در گوگل پلی استور ظاهر شد.
 
از شایعات پیشین حدس می زنیم این اسمارت فون از نمایشگری ۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و پردازنده چهار هسته ای اسنپ دراگون ۸۰۰ با قدرت ۲.۳ گیگاهرتز بهره می برد.
 
از دیگر امکانات احتمالی آن می توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی، دوربین عقب ۸ مگاپیکسلی مجهز به لرزشگیر اپتیکال و دوربین جلوی ۱.۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. سیستم عامل این تلفن هوشمند هم اندروید ۴.۴ خواهد بود.
 
در خصوص زمان رونمایی رسمی نکسوس ۵ هم شایعات فراوان و اختلاف نظراتی مشاهده می شود. پیش تر برخی از رونمایی آن در ۲۲ مهرماه سخن می گفتند که چنین اتفاقی نیفتاد. حالا گروهی دیگر تاریخ نهم آبان را زمان نهایی می دانند.
 به نظر شما در میانه نبرد پرچمداران مختلف، آیا صبر برای نکسوس ۵ ارزشمند خواهد بود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 5 آبان 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر