شایعه عرضه اندروید 4.3 ویژه اکسپریا زد سونی از آبان

شایعه عرضه اندروید 4.3 ویژه اکسپریا زد سونی از آبان
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

شایعه عرضه اندروید 4.3 ویژه اکسپریا زد سونی از آبان
 
 
عباس‌ واحدی
یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
از زمان عرضه اندروید 4.3 گوگل در تیرماه، اچ تی سی و سامسونگ برنامه زمانی تقریبا مشخصی را (اگرچه کمی دیر) برای آپدیت پرچمداران خود اعلام نمودند. به گونه ای که دارندگان اچ تی سی وان تحت قرارداد تی موبایل و ورایزن اکنون پیام آپدیت اندروید ۴.۳ را دریافت کرده اند و سامسونگ هم از روز جمعه آپدیت گلکسی اس ۴ به این نسخه جیلی بیلی را شروع کرده است.
 
اما در این میان سونی کمی تنبلی به خرج داده و ضعیف تر ظاهر شده است. تازه ترین شنیده ها حاکی از آن است که این شرکت هنوز مشغول آماده سازی اندروید ۴.۳ برای آپدیت اکسپریا زد است و از آبان ماه آن را عرضه خواهد کرد.
 
به گفته برخی شایعه پردازان، Xperia Z سونی در اواخر آبان یا اوایل آذرماه به اندروید ۴.۳ ارتقاء خواهد یافت و آپدیت آن برای کاربران عرضه می شود. البته سونی جزو اولین شرکتهایی بود که در تیرماه لیست موبایلهای قابل ارتقاء خود را اعلام نمود . در این میان نامهایی همچون اکسپریا ZL، اکسپریا ZR، اکسپریا SP، تبلت اکسپریا زد و همچنین اکسپریا زد اولترا به چشم می خوردند. 
 
هرچند که گفته می شود این لیست طی ماه های نوامبر و دسامبر (آبان و آذر) آپدیت اندروید ۴.۳ را دریافت می کند. و به شکل تعجب بر انگیزی، هنوز چیزی درباره آپدیت اکسپریا Z1 به اندروید ۴.۳ شنیده نشده است. البته برخی از آپدیت مستقیم این اسمارت فون به اندروید 4.4 کیت کت سخن می گویند. 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 28 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر