پتنت جدیدی از گوگل که به کمک آن می توان با دستان خود دنیای واقعی را با دیگران به اشتراک گذاشت

پتنت جدیدی از گوگل که به کمک آن می توان با دستان خود دنیای واقعی را با دیگران به اشتراک گذاشت
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 

 

 

 
محمد زرین صدف
شنبه ۲۷ مهر ۱۳۹۲ - ۲۰:۰۰
در آینده نزدیک کاربران گوگل گلس قادر خواهند بود با درآوردن شکل قلب با دستان خود آیتم های مورد علاقه شان را در دنیای واقعی انتخاب کرده، در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. طی پتنتی که توسط گوگل به ثبت رسیده، «...یک نمایشگر پوشیدنی متصل به سر، حرکات دست فرد استفاده کننده را تشخیص داده و بر اساس آن یک سری عملیات را در پاسخ به آن ها انجام می دهد...» به احتمال قریب به یقین، این گجت متصل به سر همان گوگل گلس است.
 
این قابلیت جدید در گوگل گلس به این معنا است که وقتی با دستان خود مقابل یک شی، شکل قلب را درست کنید، گلس آن شی را شناسایی کرده و آن را در شبکه های اجتماعی مورد نظر شما لایک کرده یا به اشتراک می گذارد.

بر اساس این پتنت کاربران گوگل گلس همچنین قادر خواهند بود به کمک دو دست خود و درست کردن حرف ال انگلیسی و نگاه داشتن آن ها به سبک عکاسان و کارگردانان سینما طوری که انگار قصد قاب بندی و پیدا کردن بهترین فریم را دارند، از اشیا و مناظر اطراف عکس گرفته و در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند.
 
هنوز اطمینان کافی از به کار گیری این پتنت در گوگل گلس وجود ندارد، با این حال گوگل با سر و صدایی که برای این محصول پوشیدنی خود به پا کرده و تلاش هایی که در مسیر توسعه سیستم های تشخیص حرکت انجام داده (نظیر تصاحب شرکت فلاتر)، خود را در مسیری قرار داده که با استفاده از کمترین رابط های سخت افزاری پیچیده ترین خدمات را به کاربران خود ارائه دهد. بنابراین اگر در آینده ای نزدیک کاربران گوگل گلس را در حال شکلک درآوردن در خیابان دیدید، تعجب نکنید!



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 27 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر