پیش گویی های اپلی: عرضه مکبوک فوق نازک 12 اینچی رتینا در میانه 2014

پیش گویی های اپلی: عرضه مکبوک فوق نازک 12 اینچی رتینا در میانه 2014
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

پیش گویی های اپلی: عرضه مکبوک فوق نازک 12 اینچی رتینا در میانه 2014
 

 

 
عباس‌ واحدی
یکشنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۲ - ۰۹:۱۵
بنا بر گفته مینگ-چی کو، تحلیلگر موسسه KGI Securities احتمالا اپل نقشه هایی در سر دارد تا مکبوک ۱۲ اینچی خود را با طراحی کاملا جدید و نمایشگر رزولوشن بالای رتینا در میانه سال ۲۰۱۴ روانه بازار کند. 
 
به خصوص اینکه مکبوک جدید از طراحی پوسته صدفی بهره مند بوده و به احتمال فراوان از مکبوک ایر فعلی هم نازکتر خواهد بود. و البته برای افزایش ارزش افزوده محصول برای مشتریان، احتمالا قیمتی کمتر از مکبوک پرو رتینا فعلی خواهد داشت.
 
البته این تحلیلگر هنوز اطمینان ندارد که آیا این محصول جدید قرار است جایگزین خط تولید مکبوک ایر فعلی شود یا خیر. اما حدس می زند که این محصول جایگزین خوبی برای نوت بوک فوق نازک فعلی اپل خواهد بود:
 
ما انتظار داریم این مدل بی سابقه ۱۲ اینچی بتواند قابلیت حمل آسان مدل ۱۱ اینچی و البته کارآیی مدل ۱۳ اینچی را به طور همزمان در اختیار کاربران بگذارد. نمایشگر با رزولوشن بالا هم تجربه دیداری فوق العاده ای را به ارمغان خواهد آورد که اکنون تنها در مکبوک پرو رتینا در دسترس است.
این محصول از مکبوک ایر های فعلی سبکتر بوده و به معنای واقعی کلمه قابلیت حمل را در عصر محاسبات ابری به ارمغان خواهد آورد. همچنین شکل منحصر به فرد پوسته صدفی می تواند زیبایی بیشتر و استقامت فراوان تری را به آن ببخشد. و یک بار دیگر قرار است محاسبات لپ تاپی که با معرفی مک بوک ایر وارد مسیر جدیدی شده بود، مورد بازنگری قرار گیرد.
 
البته بیشتر صحبت های کو، بر پایه گزارش NDP Display است که از احتمال تولید یک مکبوک ایر جدید ۱۲ اینچی توسط اپل در سال آینده خبر می دهد. انتظار می رود این مدل جدید با رزولوشن ۲۳۰۴ در ۱۴۴۰ پیکسل به بازار بیاید.
 
و در این میان شایعه دیگری هم به گوش می رسد که اپل تصمیم دارد در تمامی محصولات آینده اش به سراغ  نمایشگرهای IGZO شارپ برود. این گونه می تواند رزولوشن بالاتری را برای کاربران به ارمغان آورد.
 
طی چند سال گذشته پیش بینی های مینگ-چی کو تا حد فراوانی دقیق از کار در آمده اند. که از آن جمله می توان به پیش گویی بسیاری از محصولات سال ۲۰۱۳ این شرکت اشاره کرد. وی سال گذشته هم عرضه مکبوک پرو رتینا و توقف خط تولید مکبوک پرو ۱۷ اینچی را پیش بینی کرده بود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 21 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر