معرفی دوربین DSLR فول فریم D610 توسط نیکون

معرفی دوربین DSLR فول فریم D610 توسط نیکون
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
عباس‌ واحدی
چهارشنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
نیکون از سال گذشته با معرفی D600، داستان دوربین های عکاسی فول فریم ۳۵ میلیمتری را وارد مسیر تازه ای نمود و قیمتی روی آن گذارد که خریدش مستلزم فروش بخشی از زندگی تان نباشد (آنگونه که برخی فول فریم های بازار هستند). و حالا با رونمایی D610 دست به کار بهینه سازی نسخه قبلی شده است.
 
یکی از قابلیت های مهم و کاربردی این فول فریم جدید نیکون، امکان عکاسی متوالی (continuous shutter mode) است که به کاربر اجازه می دهد با حداکثر کیفیت و سرعت ۳ فریم در ثانیه به عکاسی بپردازد. البته با اندکی پایین آوردن کیفیت می توان به سرعت ۶ فریم بر ثانیه هم رسید.
 
نیکون همچنین مکانیسم وایت بالانس D610 را نسبت به مدل سال پیش بهبود بخشیده و اکنون می تواند رنگها را طبیعی تر ثبت کند. علاوه بر این سرعت و کارایی دوربین جدید هم نسبت به نسل قبلی اش بهبود پیدا کرده است.
 
از نظر امکانات فنی کلی، نیکون D610 تقریبا همانند مدل D600 است. یک سنسور فول فریم ۲۴ مگاپیکسلی با حساسیت ISO 100-6400 و فوکوس خودکار ۳۹ نقطه ای که یک ال سی دی ۳.۲ اینچی با کیفیت ۹۲۱هزار نقطه آن را همراهی می کند. میزان پوشش فریم این دوربین ۱۰۰ درصد بوده و هنگام فیلمبرداری، کیفیت 1080p با سرعت ۳۰ فریم بر ثانیه را در اختیارتان می گذارد. برای ذخیره اطلاعات هم دو اسلات کارت حافظه SD روی آن پیش بینی شده است.
 
قرار است فروش D610 از اواخر ماه جاری میلادی آغاز شود. برای بدنه آن (بدون لنز) باید ۱۹۹۹.۹۵ دلار پرداخت کنید و در صورتی که خواهان یک لنز AF-S NIKKOR 24-85MM F/3.5-4.5G ED VR هم باشید، قیمت به ۲۵۹۹.۹۵ دلار خواهد رسید.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 17 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر