شنیده ها: مدل اصلی گلکسی S5 ضد آب خواهد بود

شنیده ها: مدل اصلی گلکسی S5 ضد آب خواهد بود
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

شنیده ها: مدل اصلی گلکسی S5 ضد آب خواهد بود
 
 
نیما دادگستر
سه شنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۲ - ۰۵:۰۰
همان طور که می دانید نسخه اصلی گلکسی S4 ضد آب نبود و سامسونگ کمی بعد گلکسی S4 Active را معرفی کرد تا پاسخگوی نیاز کاربران علاقه مند به تلفن های مقاوم در برابر آب و گرد و خاک باشد.
 
اما در حالی که برخی شایعات به معرفی گلکسی نوت ۳ اکتیو اشاره دارند، خبرهای غیررسمی دیگری حکایت دارند که این، تنها تلفن مقاوم سامسونگ نخواهد بود.
 
در اصل گفته شده که بر خلاف گلکسی اس ۴ و گلکسی نوت ۳ که هر یک دارای نسخه های اکتیو (مقاوم در برابر آب و خاک) شده اند یا خواهند شد، مدل اصلی گلکسی اس ۵ از ابتدا دارای بدنه ای مقاوم خواهد بود.
 
می پرسید چرا؟ به نظر می رسد استقبال خوب خریداران از گلکسی اس ۴ اکتیو باعث شده سران سامسونگ به فکر این بیفتند که در جریان تغییر طراحی نسل بعدی پرچمداران خود، این قابلیت ها را به طور عمومی در آنها بگنجانند تا رقیبی برای محصولات سونی و دیگر پرچمداران شیک بازار باشند.
 
بیشترین خواسته ها از سامسونگ معطوف به تغییر طراحی و متریال مورد استفاده در تلفن های رده بالای این شرکت است. حال که به نظر می رسد بدنه فلزی و نمایشگر نشکن را باید دو جز اصلی طراحی گلکسی S5 به حساب آورد، مقاوم سازی بدنه در مقابل آب و خاک نیز به نظر قابل پیش بینی می آید. شما در این باره چه نظری دارید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 16 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر