عکس و مشخصات تبلت های لنوو B6000 و B8000 لو رفت

عکس و مشخصات تبلت های لنوو B6000 و B8000 لو رفت
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
چندی پیش از درز خبری درباره تبلت مرموز لنوو یوگا نوشتیم و فقط می دانستیم که این دستگاه یک تبلت به معنای واقعی است و نه یک دستگاه تبدیل شونده. و یک پایه دارد که به ایستادن آن کمک می کند. همچنین نوعی مکانیسم در دستگاه تعبیه شده تا با تغییر مرکز ثقل خود، در دست کاربر سبک تر باشد.
 
اما حالا تصویر و مشخصات دقیق تری از این تبلت لو رفته که دید بهتری نسبت به دستگاه می دهد. این تصویر که از فهرست کالاهای یک خرده فروشی آلمانی به بیرون راه یافته از دو تبلت با نام IdeaPad B6000-F و IdeaPad B8000-F خبر می دهد.
اولی یک تبلت ۸ اینچی با رزولوشن۱۲۸۰ در ۸۰۰ پیکسل و سیستم عامل اندروید جیلی بیلی ۴.۲ است که دوربین ۵ مگاپیکسلی، باتری ۶۰۰۰ میلی آمپر ساعتی و فضای ذخیره سازی ۱۶ گیگابایتی دارد. تراشه ۴ هسته ای آن MT8125 ساخت شرکت مدیاتک، با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز است و ۱ گیگابایت رم دارد.
 
اما IdeaPad B8000-F با همان رزولوشن قبلی ولی صفحه نمایش ۱۰ اینچی عرضه می شود و به جز باتری ۹۰۰۰ میلی آمپر ساعتی تفاوت دیگری با مدل B6000 ندارد. مدل ۸ اینچی حدود ۲۹۰ دلار قیمت گذاری شده و مدل بزرگتر به قیمت ۳۸۰ دلار به فروش خواهد رسید.
 
نظرتان درباره این هنوز نرسیده های لنوو چیست؟ چقدر به کیفیت کالاهای چینی اعتماد دارید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر