احتمال خرید بخشی از مالکیت Best Buy توسط سامسونگ

احتمال خرید بخشی از مالکیت Best Buy توسط سامسونگ
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
روز جمعه سامسونگ پیش زمینه ای از گزارش مالی این فصل خود را رو کرد و به نظر می رسد که این سه ماهه هم با رکورد تازه ای از سوددهی برای این شرکت کره ای همراه باشد. اما موضوع اینجا است که تحلیلگران معتقدند رشد سود حاصل از بازار اسمارت فون طی چند سال آینده چندان پایا و قابل اطمینان باقی نخواهد ماند. 
 
و به همین خاطر، احتمالا برای مقابله با افزایش روز افزون اشباع بازار، سامسونگ به دنبال خرید بخشی از مالکیت Best Buy  (یکی از بزرگترین فروشگاه های زنجیره ای ابزارهای الکترونیک آمریکا) است.
 
نایب رئیس سامسونگ، لی جای-یونگ در مصاحبه با تایمز کره گفته است که «به تازگی در خصوص برخی مسائل تجاری فی مابین، با مدیران ارشد بست بای مذاکراتی داشته است.»
 
این مصاحبه تنها چند روز پس از این منتشر می شود که شایعات اینترنتی از تلاش سامسونگ برای تصاحب بخشی از مالکیت این خرده فروش پر دردسر خبر دادند. البته سامسونگ پیش از این هم همکاری هایی را با بست بای داشته و در تمامی شعبات این فروشگاه زنجیره ای آمریکایی بخشی را با نام «فروشگاه تجربه سامسونگی» راه اندازی کرده بود .
 
کیم یونگ-وو تحلیلگر موسسه مشاوره ای HMC معتقد است تصمیم سامسونگ برای افزایش هزینه های پرداختی به بست بای، «یک حرکت استراتژیک است که به این خرده فروش کمک خواهد کرد و همچنین میزان عرضه محصولات سامسونگ را در آنجا افزایش خواهد داد.»



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر