مایکروسافت پس از دو سال دوباره الهام بخش ترین شرکت امریکایی شد

مایکروسافت پس از دو سال دوباره الهام بخش ترین شرکت امریکایی شد
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
 
نیما دادگستر
شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۰
برای برخی از ما، افراد یا مکان ها الهام بخش می شوند، برای برخی دیگر تجربه های شخصی، طبیعت، هنر، موسیقی، رویاها و ترس ها چنین نقشی را ایفا می کنند ولی طبق تحقیق یکی از گروه های مشاوره، ۸۹٪ از افراد حداقل یک برند یا شرکت را الهام بخش خود می دانند.
 
امسال نیز طبق سنت هر ساله، فوربس با همکاری Performance Inspired به تشخیص ۲۵ شرکت الهام بخش امریکایی پرداخته و مایکروسافت بعد از دو سال که اپل را در صدر این نظرسنجی می دید، حالا دوباره به صدر برگشته. این دسته بندی نه فقط مربوط به زمینه کاری شرکت ها، بلکه حواشی مختلفی نظیر فعالیت مدیران و کارمندان آنها در کارهای عام المنفعه است.
 
بر طبق رتبه بندی کلی، ترتیب قرار گیری شرکت های تکنولوژیک چنین است:
 
۱. مایکروسافت
۷. گوگل
۸. آمازون
۱۲. اپل
مشتریانی که از شرکت های مختلف الهام گرفته اند، خود را بخشی از تلاش های آن شرکت برای تبدیل دنیا به جایی بهتر می دانند و نه فقط ابزار سرازیر کردن پول به حساب های آن و امسال به لطف فعالیت های خیریه بیل گیتس و دیگر مدیران مایکروسافت -و البته کارمندان مشتاق، مایکروسافت اول شده.
 
در این فهرست نام های بزرگ دیگری مثل کمپانی دیزنی (۲)، فروشگاه های وال مارت (۳)، مک دونالد (۶)، و کوکا کولا (۱۱) هم به چشم می خورند.
 
جالب اینجا است که در رتبه بندی نوآورترین شرکت های سال ۲۰۱۳ که توسط گروه مشاوره دیگری ترتیب داده شده، مایکروسافت بعد از اپل (صدرنشین ۹ ساله)، سامسونگ و گوگل، و بالاتر از آمازون و آی بی ام در رتبه چهارم قرار گرفته. بنابراین شرکت ها در رتبه بندی های مختلف، نقاط قوت متفاوتی از خود نشان می دهند.
 
برای شما الهام بخش ترین شرکت های دنیای فناوری کدام هستند؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: شنبه 13 مهر 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر