رونمایی از پلی استیشن ویتا سبکتر، نازکتر و با عمر باتری بیشتر در کنفرانس ژاپن

رونمایی از پلی استیشن ویتا سبکتر، نازکتر و با عمر باتری بیشتر در کنفرانس ژاپن
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

رونمایی از پلی استیشن ویتا سبکتر، نازکتر و با عمر باتری بیشتر در کنفرانس ژاپن
 
عباس واحدی
دوشنبه ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴
سونی ساعتی پیش طی کنفرانس خبری خود در ژاپن، پلی استیشن ویتا جدید را رونمایی کرد. این محصول که به زودی وارد بازار می شود، سبک تر و نازکتر از نسخه فعلی این دستگاه است.
 
این کنسول بازی دستی ۲۰ درصد نازکتر از ویتای فعلی است. و همچنین سونی اعلام کرده که نمایشگر LCD را جایگزین صفحه نمایش OLED نسخه قبلی کرده است. علاوه بر این، ویتای جدید ۱۵ درصد سبک تر از پیشینیان خود است و با یک گیگابایت حافظه داخلی عرضه می شود. علاوه بر این با استفاده از اسلات میکرو اس دی می توان فضای ذخیره سازی را افزایش داد. به همین منظور سونی از امروز قیمت کارتهای حافظه خود در ژاپن را کاهش داده است.
و مهمتر از همه اینکه ویتای جدید قرار است در شش رنگ مختلف عرضه شود که برخی از آنها کاملا جدید هستند. عمر باتری مدل جدید هم ۶ ساعت اعلام شده است که تقریبا یک ساعت بیشتر از ویتای قبلی شما را همراهی می کند.
 
سونی هنوز زمانی برای عرضه بین المللی این دستگاه اعلام نکرده، اما قرار است از ۱۸ مهرماه فروش آن را در ژاپن آغاز کند. پلی استیشن ویتا جدید در ژاپن با قیمت ۱۸۹۸۰ ین (تقریبا ۱۹۰ دلار) فروخته خواهد شد. احتمالا سونی پس از پایان کنفرانس امروز خود، خبرهای بیشتری در این خصوص منتشر خواهد کرد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 18 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر