خبرهایی از نسل دوم سرفیس؛ داک استیشن، کاورکیبورد باتری دار، و پایه پشتی قابل تنظیم

خبرهایی از نسل دوم سرفیس؛ داک استیشن، کاورکیبورد باتری دار، و پایه پشتی قابل تنظیم
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

خبرهایی از نسل دوم سرفیس؛ داک استیشن، کاورکیبورد باتری دار، و پایه پشتی قابل تنظیم
 
نیما دادگستر
شنبه ۱۶ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۳:۴۵
شما که انتظار ندارید مایکروسافت بعد از خرید بخش تلفن های هوشمند نوکیا، دست از توسعه و تولید تبلت های سرفیس بردارد؟ در اصل طبق اخبار غیررسمی که وبلاگ نویس مشهور، آقای پاول ترات و سایت The Verge به دست آورده اند، نسل دوم این تبلت ها با بهبودهایی جذاب به بازار خواهند آمد.
 
خبر اول اینکه نام این دو تبلت فعلا سرفیس ۲ و سرفیس پرو ۲ ذکر شده و شاید در نهایت بدون تغییر، تحت همین دو عنوان روانه بازار شوند. بله، به نظر می رسد که مایکروسافت امسال نتوانسته ویندوز آرتی را راضی به رفتن پای چوبه اعدام کند و سرفیس ۲ با سیستم عامل ویندوز آرتی ۸.۱، و سرفیس پرو ۲ با ویندوز ۸.۱ آماده شده اند. طبق شنیده ها سرفیس ۲ با چیپ تگرا ۴  عرضه می شود و سرفیس پرو ۲ با پردازنده هاسول و ۸ گیگابایت رم!
 
دومین خبر این است که سرفیس پرو، سرفیس ۲ و سرفیس پرو ۲ از یک کاور کیبورد جدید با باتری داخلی بهره مند خواهند شد که ضخامت آن ۹.۷۵ میلیمتر است و االبته هنوز معلوم نیست چقدر به عمر باتری دستگاه اضافه می کند؛ قطعا میزان آن سرفیس به سرفیس، فرق خواهد داشت. گفته می شود سرفیس پرو ۲ به لطف پردازنده هاسول ار ۲ ساعت عمر باتری بیشتر نسبت به سرفیس پرو برخوردار است، ولی ظاهر آن نسبت به نسل اول هیچ تغییری نکرده.
 
سومین خبر اینکه استند یا پایه پشتی نسل دوم سرفیس قابل تنظیم خواهد بود، البته نه کاملا بلکه فقط در دو وضعیت. وضعیت اول همانی ست که در نسل اول هم دیده اید، و وضعیت دوم برای قرار دادن دستگاه بر روی سطوح ناهموار مناسب خواهد بود.
 
خبر چهارم نیز از این قرار است. مایکروسافت یک داک استیشن رومیزی برای سرفیس پرو ۲ آماده کرده که با قرار دادن تبلت در داخل آن، می توانید یک کامپیوتر دسکتاپ داشته باشید. گفته می شود این داک رومیزی بسیار تنومند است و سرفیس با زاویه به درون آن می لغزد و به وسیله بازوهایی ثابت می شود تا در زمان نیاز، به راحتی آن را بیرون بیاورید.
 
و در آخر اینکه انتظار می رود هر دو محصول همزمان با عرضه ویندوز ۸.۱، یعنی در حوالی ۲۶ مهر رونمایی و به بازار عرضه شوند. آماده دومین تلاش مایکروسافت در بازار متلاطم تبلت های ویندوزی هستید؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 17 شهريور 1392برچسب:,
ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر