رونمایی از Miphone 3 اندرویدی ۵ اینچی و تلویزیون های هوشمند ۴۷ اینچی شیائومی در چین

رونمایی از Miphone 3 اندرویدی ۵ اینچی و تلویزیون های هوشمند ۴۷ اینچی شیائومی در چین
بهترین وبلاگ علمی و فناوری , تکنولوژِی , دانستنی

 
عباس واحدی
جمعه ۱۵ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۰:۳۰
شرکت موفق چینی شیائومی (توجه داشته باشید که تلفظ ژیائومی صحیح نیست!) بار دیگر دست به کار شده و این بار در کنار تلفن همراه پرچمدار اندرویدی اش، یک تلویزیون هوشمند هم عرضه کرده است. MiPhone 3 که قرار است ویژه شبکه موبایل TD-SCDMA چین به بازار ارائه شود، از پردازنده ۱.۸ گیگاهرتزی تگرا ۴ بهره می برد. البته نسخه ای از آن هم به اسنپ دراگون ۸۰۰ مجهز خواهد بود. 
 
گفته می شود کارایی این اسمارت فون نسبت به مدل MI2S، بهبودی ۴۰ درصدی را به همراه دارد. این اسمارت فون از نمایشگر ۵ اینچی 1080p IPS LCD بهره می برد  که توسط شارپ و ال جی تولید شده است. صفحه لمسی آن هم از نوع فوق حساس است که حتی با دستکش هم کار می کند.
 
از دیگر مشخصات آن می توان به رم ۲ گیگابایتی، حافظه داخلی ۱۶ و ۶۴ گیگابایتی، باتری ۳۰۵۰ میلی آمپر ساعتی و دوربین ۱۳ مگاپیکسلی اشاره کرد. این تلفن هوشمند به تکنولوژی NFC هم مجهز شده است.
 
تلویزیون شیائومی هم یک محصول ۴۷ اینچی سه بعدی است که نسخه ای از اندروید MIUI این شرکت را روی خود دارد. پردازنده آن اسنپ دراگون ۶۰۰ است و با ۲ گیگابایت رم و حافظه داخلی ۸ گیگابایتی همراهی می شود. صفحه نمایش آن ساخت ال جی است. این تلویزیون به بلوتوث 4.0 هم مجهز است. 
 
شیائومی تلویزیونش را ۴۹۰ دلار قیمت گذاری کرده و نسخه ۱۶ گیگابایتی اسمارت فونش را هم ۳۲۷ دلار به فروش خواهد گذارد. این در حالی است که نسخه ۶۴ گیگابایتی MiPhone 3 هم ۴۰۸ دلار قیمت خواهد داشت.
 
فکر می کنید که بالاخره روزی این برند جهانی خواهد شد؟ آیا می تواند همانند بازار چین، در دیگر نقاط دنیا هم رقیبی قدر برای اندرویدی ها و iOs محسوب شود؟



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط محمدرضا مهدوی

اسلایدر